Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Tror ikke det er sant... Jeg tok en billig test før i dag, men etter 30 sekund var det bare kontrollstreken som kom opp. Jeg la testen fra meg og kikka på den igjen etter 20-30min. Da var den faktisk positiv! Men jeg vet jo ikke når den ble positiv, det står i bruksanvisningen at resultatet ikke skal leses av etter 5 min. Så nå ringte sambo, jeg måtte jo bare si at han skulle kjøpe med seg test hjem. Hehe, stakkar...fin måte å få vite at du kanskje skal bli pappa på Jeg har tatt en del negative tester i mitt liv, og de har aldri blitt positive etter 20-30 min. Har noen av dere opplevd det? Er litt redd for å juble høyt... men en bittelite hurra må jeg vel få lov til :)
superspent75gravid Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Jeg regner med at du er gravid når det kom opp en strek etter 20-30min. Jeg har selv testet positivt på 4 billigtester i helgen, og det tok nesten 5 min før de ble det. Kjøpte digital cb i går som jeg tok på utvannet urin på kvelden, og der sto det gravid med en gang. Tror nok at de billigtestene er litt treige. Så et rungende gratulerer fra meg;))
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2009 Ååå, herreminhatt! Jeg kan ikke tro det... Det er nok mulig at det er testene som er litt trege, ja. Vel, nå kommer sambo snart hjem så da får vi nok et endelig svar :) Gratulerer til deg og! Når har du termin?
superspent75gravid Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Takk for det:)) Jeg har termin 24 november, men jeg blør litt så jeg har vært å målt hcg i dag. Skal ta en ny prøve om en uke og får ikke svar på om den har steget før på torsdagen etter. Det blir jammen en laaang uke som jeg håper får et positivt utfall:)) Her er jeg gravid til det motsatte er bevist
superspent75gravid Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Hmmm svaret mitt ble ikke registrert, så jeg bare dytter litt jeg;))
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2009 Tok en clear blue digital og det lyste GRAVID etter 20 sekund. Wææææ, vi skal ha baby! :) Håper alle dere andre kommer etter meg inn på 1.tri
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Gratulere sååå masse=)) vi kommer etter bare vent=))) om 4 uker er vi der hehheh=)(*HÅPER*)
Lotta2010x2012 Skrevet 25. mars 2009 #9 Skrevet 25. mars 2009 Gratulerer, gratulerer!!!!! Så gøy! Kos deg masse og masse lykke til:)
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. mars 2009 Tusen takk jenter Det er helt uvirkelig... De eneste symptomene jeg har er ømme og stikninger i puppene, en del luft i magen og antydninger til halsbrann. Venter på kvalmen...men så lenge spira der inne vil komme til oss om 8 mnd skal jeg klare alt av smerter og ubehag. <3 lykke til jenter!
christianne Skrevet 25. mars 2009 #11 Skrevet 25. mars 2009 Gratulrerer:) ååå så heldig du er masse lykke til!
Scoobydoo Skrevet 26. mars 2009 #12 Skrevet 26. mars 2009 Hurra for deg, mamsen!!! Gratulerer så veldig mye og masse lykke til med svangerskapet. Hurra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå