Gå til innhold

Nedtur på kontrollen i dag....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En måned igjen, og i dag ble det klart at babyen ikke har snudd seg enda....klart at ting kan skje den siste mnd,men det virka ikke som om at jordmor hadde noen tro på det.....

Så nå er det bare til å vente i spenning da....skal ikke på ny kontroll før om 14 dager, synes det er litt lenge å vente jeg da....Huff, blei skikkelig satt ut jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det var jo ikke no greit! Ligger babyen i seteleie eller tverrleie? Er jo masse som kan skje den siste måneden da, og hvis ikke så klarer du fødselen uansett!!! :) Det er jo mulig keisersnitt er noe du burde tenke litt igjennom bare i tilfelle...? Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, fikk en rask Ulbare for å bekrefte jordmorens mistanker om at babyen ikke hadde snudd seg. Men det er jo ikke til mye hjelp det da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt. Jeg hadde min nedtur på kontroll i dag. Er over uke 38 og babyen har ikke tenkt å legge seg ned i bekkenet engang... Ligger heldigvis med hodet ned så det er jo bra, men veldig langt oppe. Hadde virkelig håpt å få føde snart... Ja, ja. Lykke til iallefall -til både meg og deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her ligger også babyen langt oppe, men JM mente at dette ikke hadde noe å si ift fødsel. Når vannet går følger babyen etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sant, men hos meg har aldri vannet gått før akkurat i det babyen kommer ut. Men kan jo selvsagt bli anderledes denne gang. Får uansett håpe babyene kommer ut rett vei=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min nr to festa seg ikke før tre dager før vannet gikk. Det gikk fint det og. Lå i seteleie fram til uke 37. Nr tre nå hadde nesten festet seg ved sist kontroll i uke 37. Har hatt masse ubehaglige kynnere siden, så jeg håper jeg er moden og kan strippes i morgen på kontroll. Er da 38+0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn for å ikke ta motet ifra dere, så festet ikke noen av mine 2 første barn seg... De lå høyt oppe ved fødselens begynnelse!

Første ble satt igang 14 dager over, og nr.2 kom på termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ulike meninger- og takk og pris for at vi jenter er forskjellige!!

Sist fødsel hadde snuppa snudd seg i god tid, så dette var ikke noe tema. Denne gangen ligger babyen så langt oppe på tverra at jordmor ikke hadde noen tro på at den kom til å snu seg. Andre jeg snakker med mener at babyen snur seg på dagen....ikke vet jeg. Vet bare at det er godt å høre at jeg langt fra er alene i denne situasjonen.....

felles skjebne gir felles trøst....

En annen ting som er sikkert er at jeg ikke satser på at babyen kommer når vannet går. Sist fødsel gikk ikke vannet før jeg var nesten ferdig- så det tør jeg ikke utsette mg selv for!! Så har ikke snuppen snudd seg til neste kontoll blir det nok keisersnitt på meg:)

 

Masse lykke til til dere andre i samme situasjon som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble født i stet selv, og i følge moren min (som da var førstegangsfødende) var ikke det den verste av de fire fødslene hun har hatt. Hvis det er noen trøst til dere med seteleie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...