AO3 Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har aldri vurdert å binde renta på studielånet før, men nå kan man binde renta på 3,5% for tre år... Det virker jo som et veldig bra tilbud? Det sies jo at man bare skal binde renta hvis man ikke har råd til at renta går opp, og det har jeg jo. Men det er jo greit å muligens spare litt penger, da - 3,5% er ikke mye. I grunnen har jeg ikke så mye å tape på det, man kan vel ikke regne med at renta ligger på under 3% i tre år? Eller? Hva tenker dere?
Expat Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Ta det! Studielånsrenta ligger etter alle andre. Fastrentene i bankene går nå opp...
£adybird Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Jeg skal binde renta på studielånet. For 3 år. Jeg har ikke så mye peiling, men tror det er et bra tilbud. Men det må gjøres før 10 april, husk det...
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Jeg sendte søknad om binding i forrige uke. at den flytende renta kommer til å ligge så veldig mye under 3 de neste 3 åra tror jeg ikke, også liker jeg forutsigbarheten i å vite at beløpet ikke forandrer seg for en periode )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå