♥Love is in the aiR♥ Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Synes det er vår tur snart!! Bergen forressten=(
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 har ikke dere fått heller? kan heldigvis sjekke på nett i dag. men de har jo selfølgelig gjort feil da.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 vi venter og venter, men fikk ikke i dag heller=( håper det ikke blir baksmell. har aldri fått det før. er veldig spent ihvertfall=) bor rett utenfor oslo.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2009 Posten var ikke kommet i sted, så det er enda håp=) Men tviler på at jeg er så heldig. har ventet så lenge nå.... Bobo: fikk dere igjen da? Har ikke kodene jeg...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 joda, fikk igjen. men langt i fra så mye som forventet. fordi at de har satt huset på meg og ikke på T. så jeg fikk myyyye mer igjen enn jeg skulle. selv om det bare er småpenger egentlig. og T fikk mye mye mindre enn forventet. og når vi ringer inn for å høre, så kan vi ikke sette alt av gjeldsrenter over på T, selv om jeg ikke har betalt en krone på det lånet. så det må deles i 2 og settes på begge. så da blir det jo mer igjen enn de har skrevet nå, men likevel mye mindre enn om han hadde fått alt. irriterende. egentlig rart at jeg skal få igjen for noe jeg ikke betaler på
Stratos med 3 barn Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Mulig jeg missforsto hva du skrev, men jeg og min mann er gift, har fellesbo og felles lån, men her i huset er det jeg som får hele lånet på meg ved skatteoppgjør... Så det er litt rart de ikke kan sette alt på T hos dere da?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Alle skal ha fått innen 3. april, så enkelte av oss kan smøre oss med tålmodighet:-)
Swana Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Kommer ikke det an på hvem som står som hovedlånetaker i banken? Hos oss står jeg som hovedlånetaker, og sambo som medlånetaker...og all gjelda står på min selvangevelse hvert år, også må vi dele på to og levere... Kan kun være én hovedlånetaker...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 hmm.. det var rart. og når du sier det.... hvorfor kunne de sette hele lånet på meg og ikke på han. vi er ikke gift da. har det noe å si?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 24. mars 2009 #10 Skrevet 24. mars 2009 kanskje det ja. jeg står som hovedlåntaker, siden jeg ikke hadde brukt førstehjemslånet mitt enda. men han tjener 7-8 ganger så mye som meg. så det sier jo seg selv at det er han som må betale lånet.
Swana Skrevet 24. mars 2009 #11 Skrevet 24. mars 2009 Aner ikke........vi er heller ikke gift........
Stratos med 3 barn Skrevet 24. mars 2009 #12 Skrevet 24. mars 2009 Det er det med hovedlånetaker som er greia tror jeg! Alt settes nok på meg pga det, men ettersom hva jeg har forstått er det da bare å endre på det om man vil? Forstår ikke helt at du fikk et slikt svar...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. mars 2009 Men svarte da! Vil jo ha NÅ jeg også.... Nå er ungene ferdig med luren, så på vei ut MÅ jeg jo bare sjekke posten igjen;-P
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 24. mars 2009 Merkelig! Vi hadde også noe slikt tull engang. Da stod alt på meg, og jeg fikk masse igjen. Problemet var at jeg kunne ikke få mer igjen enn jeg hadde betalt i skatt;-) Men når jeg snakket med de dengang, så annbefalte de å sette alt over på R siden han betaler mer, og kan få mer igjen. Vi gjorde det, og fikk masse igjen. Hvorfor kan ikke dere det da?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 24. mars 2009 #15 Skrevet 24. mars 2009 så rart at dere kunne få det da. men står du som hovedlåntager?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 24. mars 2009 Hmmm, det vet jeg faktisk ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå