Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Magen min er lissom så lav, syntes jeg. Den er ikke rund, men spiss og størst fra navlen og ned. Er det normalt?? Er første gangsgravid og vet ikke så mye.... Men føler lissom at ungen ligger mest nede i magen. Kjenner ikke noe til den over navlen, og spark og slag er også bare under navlen. Ei venninne av meg hadde stor og høy mage da hun var likelangt som meg. Og ungen lå da helt oppe ved ribbeina. Jeg er 28+0 i dag. Har formen på magen noen sammenheng med med kjønn??
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. mars 2009 Er det ingen som har noen råd eller formening??
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Jeg tror det der med formen på magen er like forskjellig fra dame til dame som det meste annet i svangerskapet. Vi er så forskjellige alle sammen ;-) Om det er normalt eller ikke at magen din er som den er, vil jeg si er vanskelig for oss andre her inne å svare på. Hvis du er bekymret for det, så bør du kanskje ta en prat med fastlegen din, eller evt jordmor ? De er nok mer kvalifisert enn oss til å gi deg et riktig og beroligende svar ;-) Jeg kan ikke si jeg husker hvordan min egen mage var i uke 28, men tror at den da fremdeles var relativt lavt nede. Lykke til videre ! :-)
Tilde*** Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 jeg er i uke 36 og har fryktelig lav mage. det er sånn at folk kommenterer at den er så lav. jeg skal ha jente:) forrige gang hadde jeg mye høyere mage og gikk da gutt. tror ikke det har sammenheng med kjønn, men hver graviditet er hvertfall forskjellig. synes det var mer behagelig å bære magen høyere for da ble ikke buksene så stramme i livet når jeg satt.. men men.. det er nok helt normalt uansett hvilken fasong man har! lykke til videre:)
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Hei! Jeg er 29+0 i dag, magen min høres veldig ut sånn som du beskriver din egen mage..kjenner mest liv nederst og på sidene og magen er laav..utrolig ubehagelig å ha på bukser selvom det er mammabukser, det strammer skikkelig:( men men, snart sommer med lettere klær:) Jeg venter gutt jeg da:) alle sier jeg har en bowlingkule på magen hehe..har noen bilder på profilen min..bare å titte:)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 har akkurat samme mage som deh HI førstegangs selv, og skal ha jente..begynner på uke 30 i morgen.. kjenner det mest nede jeg og, men det har hendt at ho har vert litt oppe og..kan hende babyen har en favorittstilling langt nede? sikkert ikke noe farlig:)
LilleBebinMammanSin Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Jeg har en gedigen mage, der barnet ligger langt nede det har han gjort hele tiden.. har ventet og ventet på å bli sparket i ribbeina.. meeeen det har jeg aldri kjent og jeg kjente også kun spark under navlen og vedsiden av.. mens min søster hadde så vondt når jenta hennes traff ribbein osv.. så det er nok bare at vi gravide er så forskjellige som dag og natt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå