ms.førstegang Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Jeg trenger noen synspunkter jeg Forrige mnd så hadde jeg spottinger i 3 dager, så stoppet det.. Så tok jeg test, negativ, slo fra meg tanken om graviditet. Men nå har ikke mensen kommet enda, er 3 dager forsinka nå..Og når jeg var på trening, skulle jeg ligge på magen, å løfte bena opp til rompa, det var skikkelig ubehagelig for trykket på magen:S Og jeg tok sol etter trening, så fikk jeg sånn små ubehaglig når jeg lå på ryggen, For da blir magen "suget inn".. :S Og når jeg så meg i speilet etter solariumet syntes jeg brystvortene så litt mørkere ut.. Vet ikke om bare det var pga solariumet? Hva tror dere ?
amusica Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Vansklig å si....Anbefaler det å ta en test asap... det vil nok oppklare en del ting:-) Lykke til:-)
ms.førstegang Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2009 Flere?? Er helt rådvill her.. Er det symptomer??
Mammamø! Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Ta en test til, da! Hvis du er tre dager over IKM, vil testen gi deg svaret.
ms.førstegang Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2009 Får vel kjøpe test på vei hjem etterpå Men kan jeg ta den med engang? Eller burde jeg vente til i morgen tidlig?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Hvis du er noen dager over IKM kan du teste med en gang =) Så spennende!!! Hva er resultatet?? Klems
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 jaaa spennende!! hvordan gikk det med deg??:)men når du spottet de tre dagene,var det fra ikm dag eller før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå