"vestavind" Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Var på 4 års kontroll med vesle frøkna i dag. Hun er 100 cm høy og veide 14 kg, litt under gjennomsnittet fikk jeg beskjed om. Hun klarte synstesten, begrepene forran, bak, vedsiden, under og inni. Var flink til å telle, tegne, hun skrev også noen bokstaver, og fortelle om forskjellige farger. Er det noe rart at jeg er stolt:-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Sp flott;) Gøy når barna klarer det de skal pluss litt til.
blond Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Skrive bokstaver allerede er bra. Hvilke kan hun?
"vestavind" Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2009 Hun kan skrive mamma, pappa, navnet sitt(7 bokstaver), u,l s, o, t, h. i tillegg tallet 4. Jeg er student og ser jeg sitter å jobber med studiene, og da vil hun også ha lekser.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Morsomt når barna klarer ting ja:) Og så lenge de lærer tidlig av egen interesse/eget initiativ er det jo bare flott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå