Wensita Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har hatt 3 HA etter hverandre fra desember 07 til og m desember 08. var på utredning på Haukeland januar 09, og fikk beskjed om at det var ingenting gale, og at eg kunne begynne på Albyl-e fra og med da og til eg 17 uker på vei. Nå er jeg så heldig at eg har blitt gravid igjen. ca 7uker i følge mine utregninger. Har hatt en del brunlig utflod, og litt rosa. Og slimete i samme farge. Bestilte meg en gynokologisk undersøkelse samt ultralyd fordi eg var bekymret.Det var forrige uke. De fant ikke hjertlelyden, og mente eg var kortere på vei. Hun mente ca 5 . Embryet var ikke større. Og at eg skulle komme tilbake om 14dagers tid. eg blir helt gaaal av vente tiden! Er så redd for at det skal være dø. Har av og på uflod med farge, det er det som gjør meg redd. Noen som har vært i samme situasjon?
lioness* Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Så trist at du har bekymringer i svangerskapet, og en historie med flere SA. Jeg hadde en liknende opplevelse som deg før jul, embryoet hadde riktignok hjerteslag men ble beregnet til å være ca en uke mindre enn forventet. Det gikk ikke så bra, MA ble påvist halvannen uke senere (8+4). MEN min venninne fikk også en liknende beskjed da hun var på ul i uke 7 - at fosteret bare var 5 uker. Hun var veldig bekymret, men i dag sparker han i vei i magen hennes og hun har termin om 10 uker. Så det kan gå veldig fint også, håper det gjør det med deg! De hadde bare målt feil. (Jeg er gravid igjen heldigvis, veldig glad siden vi hadde prøvd i 2 år da den første spiren endelig dukket opp. Er 5+1 bare men krysser fingrene for lykkeligere utfall.) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå