Kristinanutten Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Hei dere! Har hanglet de siste dagene - typisk forkjølelse. Våknet med herpesmunnsår på leppa i dag også. Æsj! Vil jo være frisk, nå som terminen er dager unna. Tar tran, drikker vitamin c og spiser ellers sunt - så hvordan bli fort frisk? Noen med gode råd/ trøstende ord? Blir babyen i magen også syk når man har slike forkjølelser?
##Luca## Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Sånt pleier jo bare å ta sin tid, det. Går nok over på noen dager skal du se:) Jeg er akkurat ferdig med herpesmunnsår på leppa selv, hater det som pesten for jeg får i tillegg ørevondt, forkjølelsesblemme på tunga, og hoven lymfekjertel-alt på høyre side... Siden man ikke skal bruke apoteksalve på disse sårene når man er gravid, smurte jeg meg inn med Elizabeth Arden eight hour cream døgnet rundt for å holde det fuktig slik at det ikke sprakk og blør. Det funket veldig godt!! Den kremen er helt nyyyydelig:)
Kristinanutten Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2009 Takk for råd, Luca :-) Må nok bare ta tiden til hjelp, som du sier. Kjedelige greier, men det går jo heldigvis over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå