Meg og knoll&tott Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Rekner med det er samme regler for dagpenger som sykepeng. der får man for alle bevegelige h.dager:)
Puuzen86 Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Nei du får ikke betalt for helgedager å helligdager:S
Alba44 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2009 Hm..to ulike svar. Jeg tror det er som du Puuzen sier, men hjelper en venn her og tenkte sjekke med dere kloke damer =)
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Jeg mener at man får dekket bevegelige helligdager sånn som skjærtorsdag, langfredag, første pinsedag osv. For jula, får man dekket de røde dagene dersom de ikke ender i en helg. Da får man selvsagt ikke noe. Altså får man dekket 5 dager i uken, uansett om de er røde eller hvite.
Alba44 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2009 Anadyome: Håper det er slik. Det burde jo ihvertfall være slik. Det er tøft nok for alle de som har mistet jobbene sine i det siste..
Meg og knoll&tott Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Pratet nett med en veninne, som var arb.l i fjor. Hun fikk for 5 dager i uka, uavhengig om de var røde eller ei. Man får jo betalt for dem dagene når man er i jobb. Og trygden er jo regnet ut fra det man har hatt i lønn!!!
mayaya Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Nei, jeg mener det er samme som i fødselsperm, altså ikke betalt?
Alba44 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. mars 2009 Meg og knoll&tott: Da har de vel ikke endret reglene fra i fjor, så satser på at det er slik fortsatt =) Mayaya: Da er det nok ulik praksis, for jeg fikk lik lønn hver mnd av min permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå