muy muy feliz!! Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Hvordan er det best å varme opp middagsglass når man ikke har mikro? Vannbad? I så fall, kan man sette glasset rett i kjele på ovnen eller må man helle over i noe annet?
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Hvorfor ikke bare varme det opp i kjelen? Det er jo vanlig middag.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 vannbad går an, men tar veldig lang tid. enklere å ta over i en kjele og varme der. men jeg hadde ikke klart meg uten mikro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå