WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har ikke hatt dette fradraget før, så vet ikke helt hvordan det skal stå.. Jeg og mannen deler det likt. Det sto anført 6400 på oss begge, men det er bare fra den ene bhg (snupp skiftet bhg i høst), så det skal legges til 2530*3 måneder hun gikk i den nye bhg i fjor(=7590) delt på oss to: som gir 3795 i ekstra fradrag. Jeg prøver å endre på altinn: Innbetalt beløp: Der det sto 12 800 (som ga 6400 for hver av oss) har jeg nå skrevet 6400. Så har jeg skrevet 3795 på linja under og spesifisert i "tekstlinjene" foran hvert beløp at det ene er innbetalt til DEN bhg og det andre er til DEN bhg. Men så kommer "Redusert med stønad til barnetilsyn", som er en minus-post. Hva skal det stå her? Skal jeg skrive inn noe?? Er det her det skal stå 25000? Eller 40000? (vi har to barn..men kun ett har gått i bhg i fjor). Skal jeg skrive noe i "totalt til fradrag" (det samlete beløpet kanskje? og "til fradrag" (den halvparten som skal lignes på meg?) Blir veeeeldig glad for svar,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå