♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har generelt sovet ganske dårlig i svangerskapet, men det har fungert greit allikevel. Fått hvilt en del, og har egentlig følt meg ganske bra på tross av lite søvn. Har jo også tenkt at dette må jeg bare venne meg til, for jeg regner jo med at dette med (god) søvn nærmest blir et fremmedord iallfall i begynnelsen når gullet har kommet til verden ;-) Nå har jeg 12 dager igjen til termin, og de to siste dagene har jeg sovet ekstremt mye. Natt til i går sov jeg forsåvidt ikke så godt, men jeg sovnet bedre utpå morgenen og sov helt til kl halv ett !! Jeg kunne fint ha sovet lenger også, men da sto jeg opp. Var skikkelig groggy og ute av form i hele går. Jeg sovnet som en stein da jeg la meg i går kveld, og sov skikkelig hardt frem til på morgenkvisten. Da våknet jeg av en veldig livlig drøm der jeg var fryktelig sint. Var våken kanskje en times tid, og sovnet igjen. Sov litt av og på da frem til sånn i halvni tiden, og så sovnet jeg som en stein igjen, og sov frem til rundt halv tolv !! Det er akkurat som om det ikke er mulig å få nok søvn. Helt merkelig... Jeg tenker at enten er det kroppen som "klapper sammen" og tar den søvnen den har underskudd på, eller så kanskje det rett og slett er at kroppen forbereder seg til fødselen ? At den "lader opp batteriene" liksom ? Det er jo bare en teori da, men det virker på en måte logisk, hehe :-) Noen flere som nærmer seg termin som har opplevd noe lignende ?
mamman til pia, eli og mari Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 har 33 dager igjen og har det på samme måte sover ogsover og sover så lurer på det samme æ
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Tror nok at det kansje berre er kroppen som lader opp bateriene ja:). eg fødte 26. januar, å hele uka før eg fødte var eg ekstra trøtt
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2009 Rare greier alt det som skjer med gravide-kroppene våre, gitt ;-) Blir spennende å se fremover da, om det slår til for meg også (at jeg føder om ikke lenge). Takk for svar ! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå