Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Har så plunder med forstoppelse,er gravid i 10. uke og har begynt med jerntilskudd pga av lavt jernlager! Noen som har noen gode råd på hva som kan hjelpe meg med å få gang i magen..Er så vont..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Hei, å bytte merke til hemifer (hemofer?) hjalp meg veldig. Dette inneholder naturlig jern (griseblod) og gir ikke i like stor grad de ekle bivirkningene som kvalme og forstoppelse som kunstig jern.
Gjest Gul stjerne Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 I tillegg kan du forhøre deg på apoteket om et fiberpulver som heter benefiber. Det hjalp meg, samt hjemmebakte grovbrød med en god dæsj linfrø i. (Linfrø må være bløtlagt eller i bakst for å virke.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå