Let's hear it for the boys! Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Ja, si det... Jeg bare visste det, på en måte. Kan umulig forklare den følelsen jeg fikk når jeg møtte samboeren min. Alt opplevdes mye sterkere. Dagene ble lengre, sola var blendende... Ja, også var det så sykt deilig å være sammen med ham
Alba44 Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Kroppen skriker etter nærhet fra den utvalgte, har knapt tid til å sove + at alle sansene forsterkes på en måte. Hehe...Var det jeg kom på )
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Jeg vet jeg er forelsket når jeg føler en fölelse jeg aldri har følt for noen før!
Tøysetipp Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 For mitt vedkommende, en altomsluttende, elektrisk følelse når vi er nær hverandre. Masse sommerfugler i magen og en god og varm følelse av begjær og lyst.. Og alle de andre klassiske symptomene (manglende matlyst, fjollete etc.). Har vært i nærheten (betatt) flere ganger, men det har sluttet der. Kom ikke ut av skapet før jeg var 25, da jeg aldri har hatt så sterke følelser for hverken ei jente eller en gutt. Så jeg tror nok jeg ble stillt ganske langt bak i køen når det ble delt ut antall forelskelser. Skulle ønske jeg kunne bli målbundet litt oftere. I hvert fall når jeg er singel, he he.. Akk...
hit og dit Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Om eg måtte stille spørsmål ved om eg var det så hadde eg definitivt ikkje vert det.
uanonym Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Kom på noe morsomt jeg leste i en "Fra barnemunn"- bok: Du vet at du er forelsket når det kiler i tissen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå