ღhælgelainnღ Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 jeg fikk omgangssyken torsdag kveld og hadde løs mage hele fredag. Lørdag stabiliserte det seg igjen, men har vært urolig i magen i etterkant. Nå er magen ok igjen, men jeg har absolutt ikke matlyst! Ingenting som frister, så jeg spiser kun fordi jeg må. Hvor lenge kommer jeg til å ha det sånn tro? Er dette normalt etter en omgangssjau tro? Tenkte kanskje det var flere her inne som har opplevd det samme?
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Tror det er ganske vanlig ja... Tar noen dager før matlysten er på plass.
ღhælgelainnღ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2009 Ikke noe spesielt jeg kan spise/drikke for å få fart på matlysta tro?
Honningmelon Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Ganske vanlig det, ja. Kan ta et par uker på meg før matlysta er normal igjen.
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Jeg synes ofte det er godt med litt frisk og sterk mat på en gang, når jeg har hatt omgangssyke. Taco for eksempel, eller en kyllingsalat med salsa. Det er noe med den kalde salsaen/tacosausen som fungerer godt form å få opp apetitten igjen hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå