Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnefar her betaler ikke bidrag , han bor i et annet land og har ingen inntekt for øyeblikket. lever på bostøtte der borte mens han søker jobb. Noe som desverre ikke er lett å få der heller for tiden.

Jeg har bidragsforskudd på barna her.

Hvordan er det opparbeider han seg bidragsgjeld når han ikke har inntekt og jeg får forskudd?

Han har også fått igjen penger på skatten for i fjor, 5000kr eller så så ikke en stor formue. Men så lurer jeg på om staten kommer til å huke inn disse pengene siden jeg har bidragsforskudd slik at han ikke får dem.

Jeg håper jo ikke det siden han skulle bruke de til å komme å besøke barna sine, noe han ikke har råd til på det han lever på der borte. Der får han kun dekket husleie og bittelitt til støm og mat.

Vil jo at barna skal få treffe pappan sin til sommern, eventuellt høsten/vintern om pengene kommer da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er man arbeidsledig eller lavtlønnet at man ikke må betale bidrag så opparbeider man seg ingen bidragsgjeld.

Skrevet

Det er jo greit men her har nav ingen greie på hva far tjener da han ikke bor i norge, Jeg har opplyst dem om at far kun har stønader akkurat nå så håper de ikke tar pengene da. Betyr så mye for barna å se han det er jeg sikker på og jeg har ikke råd til å betale en bilett for han, Ellers skulle jeg gjort det for barnas del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...