Gå til innhold

Tisser dere på do samtidig som mannen/partneren/sambo er der ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på kvinneguiden.no at å gå på do mens kjæresten er til stedet er fy fy :

3. Går aldri på do foran partneren!

Noen føler at det er er helt ok å både si og gjøre hva som helst foran partneren. Og det er forsåvidt riktig, man kan etter hvert komme til å gjøre ting foran partneren som man i utgangspunktet ikke trodde, som å knerte ei kvise, bruke tanntråd, korrigere trusa og så videre. Uansett, de fleste av oss er vel enige i at det finnes visse grenser på åpenhet i forholdet... Og å bruke doen foran kjæresten, uansett hva du gjør, er absolutt drepen på all romantikk!

hentet fra : http://www.kvinneguiden.no/magasin/sex_og_samliv/de_syv_forholdssyndene/67632

Vel, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har noen problemer med å tisse mens han styrer med å pusse tennene eller whatever. Han tisser også mens jeg er der. Jeg går jo ikke ekstra på do når han er der for å tisse hehe, men det skjer så absolutt at man tisser mens den andre er der.

Husker da vi ble sammen, så bare ble det sånn etterhvert. Vet at jeg også hadde en samtale med han om det hvor han sa at han ikke har noen problemer med det. Man lager jo ikke en big deal ut av det, man sitter jo ikke å snakker eller forteller om tissingen hehe ! Så da er spm. mitt til dere, går du på do foran parteren din ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS: nr 2 gjøres aldri med noen andre enn kun meg på toalettet hehe !

Skrevet

Jeg tisser når han er der...men ikke omvendt! Men det er for at han har så sjenert blære, får ikke til rett og slett!

Skrevet

Absolutt! Og det gjør han også. Vanskelig og unngå meg på toalettet nå iallefall, føler jeg tisser hele tiden:)

for oss har ikke dette væt drepen på noe som helst:)

Skrevet

Jeg går på do når han er der og omvendt- men jeg setter meg ikke akkurat ned foran ham om jeg har heftig diare, om du skjønner:)

Kan ikke si at det har hatt noen negativ effekt på forholdet vårt, vi koser, kysser, kliner og har nå like bra sex som vi alltid har hatt. ;)

Skrevet

tissing har jeg ingen problemer med forran partner, men nr 2 ønsker vi privaltliv begge to, ingen andre verken barn eller voksne=)

Skrevet

ser ikke problemet i å tisse foran pertner.. vi gjør det foran hverandre begge to..

Men skal jeg gjøre annet arbeid på do skal jeg være helt for meg selv..

Der går grensa :)

Skrevet

NEI og NEi! Som småbarnsmamma er å gå på do alene et privilegie jeg tviholder på;)

Skrevet

Ja, jeg har ingen problemer med at jeg tisser når han er på badet sammen med meg... men "storarbeid" må jeg gjøre alene, da vil jeg ikke ha noen i nærheten.. hehe...

Skrevet

Høhø.... Ja.....

Vel.... Jeg tisser LETT selvom sambo er på badet! Ingen hindring det... Skiter og jeg, bare det er en lett skit. Gidder ikke å skite om det er en "jobb" å få den ut, det klarer jeg ikke. Mine skiter lukter skjeldent/aldri vondt, så han merker det ikke uans... :P

Men hadde han hatt et problem med det, så hadde jeg selvfølgelig ventet til han var ute av badet.

Jeg har aldri brydd meg større om skit, ja det er growse, men det er helt naturlig... :P Til og med bestisen min skiter når jeg er på badet, og omvendt... :P Hehehe.... Er jo ikke akk sånn at jeg tar med mennesket bort til skåla etterpå for å "vise frem hvor flink jeg har vært"!! Hæhæh!!!!

Skrevet

tissing forran sambo er ikke no problem, men mer en det gjør jeg ikke.

Han driter mens jeg er på badet da, jeg bryr meg ikke om det vis det ikke lukter helt pyton.

Skrevet

Han gjør begge deler uten problemer, men hender han sier ifra hvis det er nr 2. da går jeg.

:-)

å jeg gjør nr 1, kan gjøre nr 2 å, men somoftest så ber jeg han gå ut da.

Har heler ingen problemer med å si at jeg har diare, men viser han det ikke,.... eller forteller det når jeg sitter der.

Tror ikke det det har noe å si på romantikken ellers. Uansett har jeg ikke vært alene på do siden vi ble sammen, å ihvertfall ikke etter vi fikk barn, hvis jeg ikke var på jobb... Har ikke det privilegiet.. :-)

Skrevet

jeg kan tisse mens mannen min er på badet, men må av og til ha vasken på, liker ikke at det lager lyd;) Større saker kan jeg (tragisk nok) knapt gjøre mens han er i hus, da vil jeg være helt i fred. Har alltid vært sånn, selv om jeg er vokst opp i en famile hvor foreldrene mine satt og bæsja mens gud og hvermann tasset inn og ut.. Så hvor jeg har blygselen min fra aner jeg ikke, det er egentlig ganske ekstremt og upraktisk. Holder meg i dagesvis om det ikke er private fasiliteter tilgjengelig, ikke så praktisk på reiser i bushen, en smule forstoppet etterpå...

Gubben har etter mange år begynt å gå med på at jeg tasser inn for å hente noe/ skifte på småtten etc om han tisser, men om jeg står og henger på badet og han skal til verks peiser han meg ut.

Skrevet

Jeg har ikke noe problemer med å tisse når sambo er i samme rom...jeg MÅ tisse når jeg MÅ om han syns det er ekkelt får han gå ut å vente, men han syns ikke det er ekkelt da :)

Om han sitter på ramma og jeg må ta ut en vask så gjør ikke det noe heller...jeg bare kommenterer at det lukter blomster, akkurat som med deg kjære sier han bare da åsså ler vi :)

Må man så må man :)

Skrevet

Jeg tisser mens han er i dusjen- har bare et bad, og når han står i dusjen i en halvtime (miljøsvinet ; )) så må han bare forholde seg til at jeg tisser mens han er der. Bæsjing foregår kun når jeg er alene på badet, han gjør ingenting på do så lenge jeg er der. Vi er nok litt "private" på badet, begge to.

Skrevet

haha..sikkert skrevet av en eller annen bedrevitende fjortiss.

dette kommer jo ann på hvert enkelt menneske. jeg gjør mer eller mindre alt sammen med mannen min, også tisser selv om han er på badet om det faller seg sånn der og da. (følger heller ikke etter bare for å tisse ;) ). vi dusjer også sammen, eller holder hverandre med selskap om den ene dusjer (jeg er redd for å svime av i dusjen etter å ha blitt gravid, blir så svimmel. hehe ) så vi er masse sammen på badet. og vi prater sammen om absolutt alt. har ikke ødelagt en eneste ting. har det fortsatt supert både seksuelt,romantikk og ellers i livet.... vi har det gøy sammen både på badet og ellers i huset enkelt og greit....

Skrevet

Det har hendt at jeg går på do (tisser) når han er der, men da står han som regel i dusjen, eller vi har dårlig tid eller noe sant. Men som regel går jeg alltid på do alene.

Han kommer ofte inn på morgen for å tisse selvom jeg er på badet, da går jeg som regel ut, om ikke jeg pusser tenna eller noe da...

Men "nr 2" gjør vi alene!

Skrevet

Ærlig talt! For en fjolle som har skrevet dette! Kjenner jeg blir provosert.. Det er som å høre gutter si at "nei jenter de går da vel aldri på do", eller: "det eneste stedet jenter har hår er på hodet"

Vi gjør alt sammen på badet. Har null problem med det. Er vi midt i en diskusjon og en må på do, følger den andre etter.... Ikke for å se på at den andre tisser e.l. men for å ikke bli avbrutt i tankerekka bare på grunn av det.

Det er da en helt naturlig ting og hvordan det skal kunne ødelegge forholdet skjønner jeg lite av. Jeg vil si det styrker det å kunne være seg selv foran partneren. Man går jo ikke på do for å være romantisk heller da!?

Om man sliter med sexlivet kan jeg derimot skjønne rådet. Samme med å se partneren naken til en hver tid. Kan ofte hjelpe å holde noe hemmelig for å bedre sexlivet. :P

Skrevet

Jeg må si jeg synes hele artikkelen var ganske meningsløs, men jeg må si jeg blir overrasket over hvor mange som går på do sammen med mannen!( ikke at det er noe galt med det...bare overraskende) Vi har vært sammen i 7 år og er veldig komfortable med hverandre, men å gå på do med hverandre i rommet... der går liksom grensen for meg. Godt vi er forskjellige;)

Skrevet

Etter 5 år sammen har jeg aldri tisset, bæsjet eller prompet sammen med mannen min =) - noe skal man få holde for seg selv.

Greit at man har vært lenge sammen, men synes det dreper romantikken faktisk! Får sikkert massiv motstand, men jeg er helt komfortabel med den ordningen vi har her i heimen!

Skrevet

kun bimmelim men ikke bommelom;p

må man så må man, så hvorfor ikke.. begge gjør det her:)

er det travelt en morgen etc... eller jeg virkelig MÅ på do etc... ja:)

Skrevet

Tisser gjør vi begge to, vi har ingen problemer med det. Men skal vi noe mer enn det, vil vi helst være i fred. Synes ikke det på noen måte er ødeleggende for forholdet at vi kan tisse mens den andre er i samme rom. Det har vi gjort alle årene vi har vært sammen.

Skrevet

Vi har vært sammen i 11-12 år og har aldri gått på do sammen tror jeg! Ikke som jeg kan huske. Vi har to bad nå, så trenger det ikke heller.

Jeg synes faktisk selv at det er utrolig uromantisk å tisse etc i hverandres åsyn, uten at det er en artikkel som har fortalt meg det :-). Sånn har jeg alltid tenkt. Jeg liker ikke å tisse i samme rom som venninner heller.

Mannen min har heller ikke lyst til å tisse med meg i rommet. Han ber meg om å gå ut. Så da er det jo ikke noe problem, siden vi er så like på dette aspektet :-).

Skjønner godt at andre ikke har problemer med det altså! Og tror ikke vi er mer romantiske enn andre par, snarere tvert i mot, he he.

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Nei, kunne ikke falle meg inn heller.. Litt romantikk må man vel ha..

Skrevet

Hehe, godt å høre at ikke alle er like "prippen" som meg;) er nok litt sær når det kommer til doen... Jeg MÅ ha låst dør når jeg går på do... uansett hva jeg skal;) og kan IKKE skylle ned uten at dolokket er nede:p... får litt problemer med offentlige do der det ofte ikke er dolokk:p

har også sjenert tarm, så det må være ordentlige private toaletter skal jeg gjøre nr. 2;) kan holde meg i flere dager uten problem om jeg ikke har noe godt nok tilgjengelig:p

Kan heller ikke være på badet når mannen min tisser. Han har lært seg å ihvertfall lukke døra;) og dolokket er alltid nede;) klarer ikke engang være på badet hvis ikke dolokket er nede:p

Kanskje litt tvangstanker ute og går;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...