Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Har dere felles økonomi? Hvorfor eller hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Ja, vi har felles økonomi. Det er jeg kjempe glad for, for han tjener mere en meg og jeg tror jeg ville ha følt veldig på det å være den fattige i forholdet. Vi har barn sammen og er en familie så det er jo bare rett og rimelig at vi tar vare på hverandre, også økonomisk.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Enig med 13:05. Når man lever sammen er det jo greit å ha felles økonomi og særlig når man har barn. Er ikke no koselig med ditt og mitt, men når man har felles økonomi blir alt man kjøper inn felles også.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Vi har også felles økonomi.. Har hatt det fra dag 1 egentlig.. Felles lån, felles regninger, felles konto... Vi tjener vanligvis det samme i mnd, men enkelte ganger har han endel overtid utbetalt i tillegg.. Men jeg synes felles økonomi er helt klart det enkleste og greieste.. Blir lettere krangel og oppstyr av mitt og ditt tror jeg.. Kunne aldri tenkt meg å hatt del økonomi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå