Gå til innhold

Jaja...at jeg aldri lærer... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fint vær i dag, så tok meg lik så godt turen ut for å luke litt i bedene...sånn at de ser bra ut... :) Men... tror jeg glemte en liten stund at jeg er jo høygravid og har ett bekken som absolutt ikke er bra! Så nå kan dere tenke dere hvordan ryggen å bekkenet mitt føles... men er jo ikke synd på meg da.. absolutt min egen feil..

Jaja.. ble ihverfall fornøyd med resultatet utenfor! :) Så blir det handling av nye blomster i urnene etter påske tenker jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, beddene må jo være fine!!!:) ikke alltid lett og huske hvilken tilstand en er i, tenker naboene ble lettere sjokket:)

Selv trasket jeg rundt på ski på denne tiden for snart 4 år siden, to dager over termin...tror vette detter litt ut av og til:)

Skal absolutt ta det mer med ro denne gang.

Masse lykke til!!:)

Skrevet

Anbefaler deg å investere i en rispute. Det er en liten "pute" fylt med ris, som du varmer opp i mikroen eller i stekeovnen. Varmen fra den er veldig lindrende.

Jeg har begynnende smerter i setemusklene, og får sinnsyke smerter av å gå en liten tur/vaske litt her hjemme etc. Jeg er helt avhengig av min rispute. Hver gang jeg kjenner antydning til verk, så varmer jeg den i mikroen, og legger den på det vonde partiet. (Som oftest sitter jeg på den....) Varmen bedøver det vonde:)

Skrevet

Luke i beddene? Dette er urettferdig, her har vi flyttet 6000 kubikk snø for å nærme oss platten så den kan brukes til sommeren. Arghh, men her skal man bo! Er litt misunnelig på dere, misforstå meg rett, ikke med bekkene altså, men været. Lykke til med blomster og bekken. Kansje jeg får luke til 17 mai, er neimen ikke sikker.

Skrevet

Luke hehehehehe må le jeg her snør det og snør det og snør det er vell 6 minus ute...uff jeg er klar for vår og sommer nå jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...