Gå til innhold

tiiter innom her jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at det er blitt veldig stille inne på modne prøver jeg å titte innom her å se om det er noen "kjente".

Er så absolutt i denne kategorien også, ettersom jeg er 43 og småbarnsmor. Lillemor er 20 mnd i morgen, guttongen er 6,5 år og eldstejenta er 21 år og noen mnd. I tillegg så har jeg jo mine to deilige barnebarn på 8 mnd og 3,5 år.

Så jeg skulle nå bare stikke innom å hilse på.

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig Mormor Tralle Tone Troll:-)

Velkommen skal du være!

Tenk at du er så heldig å ha både små og store, og være mormor i tillegg:-) Er jo flere mormødre her!

Litt stille her for tiden også, da solen har begynt å titte frem, men vi dukker da opp både titt og ofte vi:-)

Koselig med flere som kan leke her, så blir det sikkert litt mere action!

Er 42 og har to store på 21 og snart 16, og er så heldig å ha en "liten baby" på snart 3;-D

Skrevet

Velkommen skal du være!

Her går det i rykk og napp. Det hender at det hagler med innlegg slik at en periodeleser knapt rekker å oppdatere seg - og så kan det gå saaakte dersom solen skinner og vi alle er travle med hvert vårt. Med hele siden er full av en masse trivelige damer i akkurat den rette alder!

Selv er jeg 39 år, med tre flotte jenter og en knakende kjekk mann ;-)

Skrevet

Velkommen hit, ja!!

Her er det kjekt å være, serru :)

Jeg er 42 (helt frem til lørdag, da blir jeg like "gammel" som deg). Bor i Oslo sammen med mann og snuppa vår som blir 4 år i mai. Har hatt gleden av å henge på BIM/DIB/BAM i noen år og blitt kjent med mange koselige og morsomme jenter. Vi som bor på Østlandet har tilmed rukket å treffes "live" flere ganger. Veldig moro!!

Sjalabais :)

Skrevet

Velkommen!! Her er det gøy og være! Er utrolig mange morsome, snille og omtenksome jenter her inen:)) Jeg er 39 år, gift med fire barn. De er:17år,16år,10år og snart 3år:))

Koslig og bli "kjent"med nye her inen:)

Skrevet

HIHIHI.. Superlis, Kan ikke dy meg... Hvordan er det å være gift med 4 barn?? Selv er jeg heldigvis gift emd 1 mann......

Skrevet

Hei på deg og velkommen hit:=)

Jeg er bare 40 og i normalt god form (iflg legen jeg var hos i dag;=DD

Får vel gi de 5 barna skylden for at jeg fortsatt henger med i svingene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...