Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Fikk se et lite menneske med to armer, to bein og et diiiigert hode :-) Et hjerte som slo og alt så bare flotters ut :-) Er akkurat på dagen så langt på vei som terminen min tilsier :-) Er 8+6 i dag, mens sykehusets kalender sier 9+0, men terminen er den samme: 30 oktober. Noen som vet hvorfor det blir 1 dag feil i forhold til sykehusets beregning og f.eks babyverden og her inne på bim?
mammatilleander ogPatrick Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 gratulerer så mye;) jeg var på ul 9+2 i går:) så vi har sett det samme;) aner ikke hvorfor det er feil sånn, sikkert noe med hvordan de regner det ut... min gyn.lege regnet ut at jeg var 9+2 mens det ville gitt datoen 24 oktober på babyverden, så viste det 26 oktober der, så stoler på han jeg=) lykke til videre=)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Gratulerer begge to Herlig ! Hvor lange var de små da ?
Tingeling27 Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Så koselig å få hilse på den lille:) jeg og du er akkurat like langt faktisk=) jeg skal på ul i morgen...gruer meg litt da jeg fortsatt har litt angst for at alt ikke er bra lengere,men det får jeg se i morgen... hvor stor var den lille nå da??
Tingeling27 Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 glemte en ting til hehe...hadde den begynt å bevege på seg nå??
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2009 Så ikke så mye bevegelse, men tror de begynner med det i løpet av denne uka om jeg ikke tar feil :-) Men så tydelig små armer og bein, og et stort hode :-) Var 2,27cm (22,7mm)
Bare blåbær Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Åhhh, så koseligt:) Og ikke minst spennende!!!! Jeg er akkurat 9 uker i dag jeg.. Så da er vel den lille i magen min like stor sånn ca. Var det innvendig ul? jeg har lyst på ul, men ikke innvendig. ¨Tenkte i uke 12, er det utvendig da mon tro??
Tingeling27 Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 ååååååååååå så koselig:)) håper jeg er like heldig og ser det samme som deg i morgen:) leste på babyverden at de begynner å bevege seg i løpet av denne uken ja:) nå tenker jeg du er superglad:)
Krøllefrøken Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 Så koselig Godt å vite at alt er bra! Vi er akkurat like langt, jeg er også 8+6 i dag. Skal på tidlig UL på torsdag, da er jeg 9+1. Gruer meg litt kjenner jeg, redd for at det ikke er liv. Håper alt er i orden Jeg vet ikke hvorfor det blir feil med beregning hos lege og her inne.. men husker det var sånn fra mitt forrige svangerskap også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå