Gå til innhold

lurer på noe ang dyner


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi trenger vel en vogn dyne og en senge dyne i den minste?

 

men hvor store er de?

 

hvis jeg skal bestille på internett så må jeg vite hvor store de er, en vogn dyne og en senge dyne i den minste... hva har dere?

 

noen som vet ?

 

Takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den minste str er den vanligste å bruke i vogn/vugge: 65x80

Den nest minste er vanlig å bruke i sprinkelseng: 80x100

 

Selv har vi kjøpt disse, etter anbefalinger fra div. butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også er det også lettest å finne sengetøy til disse størrelsene. De har masse fint billig sengetøy både på Kid og Princess :-)

Vet bare at Ikea har andre mål, og kan derfor være vanskelig å finne riktig mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>jeg fikk anbefalt i butikken og ikke kjøpe den minste dynen fordi babyen vokser så fort.... Men jeg er glad for at jeg stolte på meg selv og kjøpte den minste også. Brukte den i sengen i 4mnd. Prøvde den nest minste også, men guttn vår forsvant jo under den. Har ikke brukt noen av de i vogna, der har jeg skinnpose, men der hadde det i så tilfelle brukt den minste. Nå er gutten vår 1,5år. kjøpte han gåsedunsdyne til jul. Den er han veldig glad i, koser med den hver kveld vi legger han. Helt super dyne. Den er jo litt dyrere enn de første dynene. Tror jeg betalte litt i overkant av 100kr for den minste dynen, vell verd pengene da jeg ikke trengte å være nervøs for at han fikk dynen oover seg på natten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte dundyner forige svangerskap.. Og de har jo tilbud på det på princess og Kid ganske ofte.. Den holder på varme om vinteren og puster om sommeren.. Kjempedyner syns jeg.. Er enig med størrelsen som ble skrevet lenger oppe.. Nå har gutten min 100x140, men han er jo 2 år også da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...