Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 De hadde fått inn pusen min til morgen i dag... Hun hadde blitt påkjørt og er død ( De trodde det hadde gått fort og at hun døde med en gang, heldigvis...Uff, er så lei meg! Slapp henne ut før jeg la meg i natt. Da jeg stod opp satt hun ikke på trappa som hun pleier. Fikk en skikkelig dårlig følelse.... Kikket litt ute når jeg hentet posten, ropte og ventet på henne... Men hun kom ikke. Tenkte at hun kanskje var ute på tur, men det var hun altså ikke.... :'( Lille, søte pusen min. Hun var verdens beste pus! Til og med samboeren min, som egentlig hater katter, elsket henne... Og sønnen min... Uff, han kommer til å bli kjempe lei seg når han kommer fra pappan sin. Sitter bare i sofaen og gråter jeg nå. Sønnen min er hos faren sin og samboeren min er på jobb laaaangt unna og kommer ikke hjem før om en uke. Ikke tar han tlf heller For en drittdag.... :'(
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Uff så trist! Jeg føler virkelig med deg! Misten min lille pus når jeg var 17 år, og det var helt forferdelig! Man blir veldig knyttet til disse små dyrene, og det er vondt når de forsvinner... En god og varm klem til deg fra meg ihvertfall!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Huff det var veldig trist, men så bra at du iallefall fikk beskjed om hva som hadde skjedd og at han nå har det bedre. Tenk om du bare gikk og ventet og pus aldri kom hjem. Da er det bedre med en avslutning vil jeg håpe og tro. Da jeg var liten kom pus aldri hjem, det var ikke noe moro. Så jeg skjønner godt at du har det tungt. Sender en varm klem jeg også
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Uff - så utrolig leit. Du har min dypeste medfølelse... Trøsteklem
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2009 Tusen takk for snille ord, alle sammen! Fikk tak i samboeren min nå og fortalt hva som har skjedd. Fikk snakket ut og gråti litt, så går bedre nå. Som dere sier, heldigvis ble hun levert inn, så jeg fikk vite hva som har skjedd med henne. Da slipper jeg å gå uvitende og lure! Skulle egentlig hentet henne og begravd henne, men er jo fortsatt så mye snø ute, så hun blir nok sendt til kremering. Tusen takk igjen, for alle klemmene og trøstende ord!
mai^prinsessa Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Føler sånn med deg.. Vet at jeg hadde blitt helt ifra meg hadde den lille pusen min blitt påkjørt.. Folk som ikke har hatt dyr selv klarer ikke alltid å sette seg inn i hvor tungt det faktisk er å miste et kjæledyr.. Man blir jo så utrolig glad i de og knyttet til de..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Huff, så trist.. Mistet vår ene pus i desember på samme måte, men her var det ingen som leverte ham inn.. Måtte ut å lete langs veien- jeg bare visste det var det som hadde skjedd siden han ikke kom hjem, for veien her er døden for katter.. Fant ham i kanten og fikk ham heldigvis hjem, hvertfall..
Leon+Ava Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Det var trist å høre. Må si at jeg blir skuffet over folk som da kjører over dyr og bare fortsetter istedenfor å snu og sjekke at dyret faktisk er dø. Og hvis det er en huskatt levere det inn til dyrlegen, som regel er det noens familiemedlem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå