♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Er det helt livsfarlig å spise det med den lille i niende uke i magen? Er så fint vær herover nå, og jeg har så lyst på soft-is med all slags deilig strø på
EnJente_m_2Jenter Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Jeg også, også har jeg så lyst på kuleis hele tiden, damnit hehe !
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2009 Ja, bare lyst på slik snadder hele tida vettu:) Men når man endelig spiser det så smaker det ikke noe godt likevel.. Hehe:) Men tror jeg må dra og kjøpe meg en. De er da vel ikke så urenslige de maskinene vel..
Bare blåbær Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Hvorfor kan en ikke spise softis??? Jeg har spist både kuleis og softis jeg.. La oss nå ikke bli hysteriske;)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Jeg tror at dette gjelder de stedene i utlandet hvor is-boksene står ute i varmen i flere timer, ogman ikke har noen garanti for at de faktisk blir byttet ut etc. men det gjelder jo alle, og ikke bare gravide.
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2009 Da har jeg spist min første soft-is i år:) Det var godt, og jeg er stygt redd for at jeg må ut igjen en gang til iløpet av dagen for å få en dose til. Hihi:) Orker ikke å forholde meg til at det kanskje kan være farlig-hvis-om-at-det-dersom-atte. Tror nok heller vi skal kose oss jeg:) Har ikke hørt om noe farlig som har skjedd med noen som har spist det så.. Men ville bare høre litt med dere først:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå