Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Da har vi vært på Ahus og hilst på lille frø i dag igjen :-) er ifølge ul 9+0 i dag, noe som stemmer eksakt. De mener 9+0 mens andre kalkulatorer mener 8+6, men en dag til eller fra skal jeg leve med hehe Men både sykehuset og andre kalkulatorer har en termindato på 30 oktober :-) Alt sto helt flotters til, et lite hjerte som slo, to armer og to ben :-) Lignet et bittelite menneske med diiiigert hode hehe Og må si at legene som tok imot meg på Ahus var utrolig koselige! Følte meg faktisk velkommen, og fikk beskjed om å bare ringe om jeg lurte på noe underveis. Fikk et helt annet inntrykk enn når vi var på f.eks sjekk på Ullevål. Så er godt fornøyd så langt med å høre til Ahus :-)
Bellen^2 Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Så artig det må være å få se utviklingen siden sist:) Jeg har jo sett disse National Geographic filmene om livet i mors mage, men det må jo være litt spesielt når det er ens eget lille frø man ser:) Så bra at Ahus imponerte. Godt å vite at man er i gode hender både underveis og på sluttspurten:)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 hei, Så betryggende at du ble tatt så godt i mot og at de har forståelse for at man vil følge seg trygg. Det lover godt fremover. Moro at dere fikk hilse på småtten igjen og at alt står bra til. Håper formen din er bedre snart også.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Så spennende å se knerten igjen da :-) regner med at dere begynner å bli ganske i hundre nå, UL har jo den effekten :-) Jeg har hørt mye bra om Ahus, så jeg har stor tro på at du får det kjempefint der!
Millapril Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Så koselig! Høres ut som du fikk en god opplevelse på nytt sykehus også. Bra å bli tatt godt i mot. Moro at dere har fått sett småttisen så mye allerede!
Endelig ny spire i magen Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Så moro! Er jo bare så utrolig moro å se at det faktisk er noe inni der. Jeg var veldig fornøyd med Ahus når jeg fødte der. Håper du fikk med bilder, da må du ta det med i morgen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå