bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 hva kan vi skrive på bildet slik at vi får takket alle med ulike gaver i samme teksten? er "takk for gaven jeg fikk da jeg kom til verden" greit? Noe annet koselig å skrive?
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. mars 2009 ingen med en liten ide på lur?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Personlig liker jeg mye bedre takkekort som er skrevet direkte til personen hvor man takker for den eksakte gaven. "Tusen takk for den nydelige stolen Bert fikk da han kom til verden" Er ikke så fan av sann "Takk for gaven" Selv laget vi eget kort, se bilder på profilen for hvordan det ble. Laget i bildeprogram på pcen- og skrev personlig hilsen bakpå.
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2009 helt enig i at det er koseligst med personlige takkekort men det har jeg rett og slett ikke tid til nå. har enda igjen å skrive takkekort fra bryllup og så skal det etterhvert ut takkekort for dåpen også så det må bli litt lettvindt med disse ved fødselen Men er det ikke noe som er mer "hjertelig" ment enn å skrive takk for gaven da? det er liksom så veldig trist syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå