Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 1) Hvor gamle er dere? 2) Hvordan livssituasjon er dere i (eneforsørger, gift, 1 barn, etc) 3) Hva studerer dere/hvor langt har dere kommet? 4) Heltid/deltid? 4) Hvordan går det generellt å kombinere studier/familie/jobb/inntekt?
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 22 år i nokre dagar til Eneforsørger, 1 barn Eg går videregåande, Design og Handverk. Er fortsatt på førsteåret (gjekk førsteåret då eg blei gravid og måtte sjukemelde meg) Har eit år igjen på skule. Heltid Det går greit, men eg har litt dårlig samvit, lang reiseveg til skulen gjer at dottera mi kjem i barnehagen 0710 og er der til 16. Det er også lett å heller lage hurtigmat fordi ein sjøl er sliten osv, men i det siste har eg blitt flink med å ikkje stresse, og å gjere skulearbeid på skulen og når ho sov. Det går greit, men er til tider krevande
meg & to små vampyrer Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 1) er 28 2) er gidt med ett barn og et på vei 3) studerer et årsstudium i adm. og ledelse nå. Tatt mye annet før. 4) heltid 5) går greit å kombinere, men vi er avhengige av å jobbe ved siden av så har lite fritid sammen i familien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå