Erlinda Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Hei alle sammen. Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Er litt opptatt av andre ting, deriblant vekta mi .-( Har begynt på en kur som heter Ketolyse, men det funker ikke som det skal. Har vel gått ned 1 1/2- 2 kg på 4 uker. Har lest mye inne på lavkarbo og de fleste har gått ned opptil 7 kg på de første 2 ukene, men ikke jeg :-( Blir deppa av dette + at jeg har så vondt i skuldra mi etter operasjonen ennå. Grunnen til at jeg prøver meg på slanker'n er at jeg har lyst til å komme meg i bunaden 17 mai og konfirmasjonen til dattera mi 31 mai. Har alldri gått på slanker'n før, men synes det er litt tungt å være til. Har ikke mange kiloene, men synes det er ubehagelig med de valkene som legger seg på magen. Hvordan går det her inne da? Håper alt er bare bra med alle sammen, både de gamle og de nye her inne :-)
Velve Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Bra her iallefall. Er ikke så ofte innom, men kikker innom i ny og ne... Burde bli med deg på den slankinga.....men.........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Hyggelig å se deg igjen:-) Så kjipt med den vonde skulderen da. Tar tydeligvis lang tid dette. Formen her er litt bob bob, men tar en dag av gangen etter streng beskjed fra legen. Begynte å jobbe for tidlig og det straffet seg jo. Skjønner at slanking ikke er noe moro. Har heller aldri vært på slankekur og kan tenke meg at det må være demotiverende når ikke resultatene kommer så raskt som man håper. Har tro på at bevegelse, raske turer hvor man svetter er vel så effektivt noen ganger. Har selv gått ned pga sykdom, men ikke så moro når det blir på den måten heller, selv om det helt klart trengtes;-D Håper du kommer inn i bunaden din til midten av mai, er jo ennå en stund til:) Lykke til videre!
Gummelillan Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Hyggelig at du titter innom. Er ingen slankeekspert, men hvis du ikke har så mange kiloene som skal av, så går ikke lavkarbokurer så veldig kjappt uansett. De som går ned masse i starten har gjerne mye å ta av. Beste vekttapet er det som går saaaaakte - for da er det lettere å holde vekten etterpå også. Uansett; lykke til og hyggelig at du gir lyd fra deg ;-)
Gjest Lilac3 Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Hei, hei : ) jeg har heller aldri slanka meg før, men nå "må" jeg, føler jeg. Søstersen gifter seg i mai, og jeg vil ned 10 kg. Bilringen rundt magen SKAL bort!... Jeg bruker Nutrilett shake jeg. Bytter ut 2 måltider pr.dag, spiser mindre måltider enn før + kuttet ut alt av godteri, kaker,kjeks osv. Gikk ned 5 kg de to første ukene! Etter en måned begynte jeg å spise litt mer normalt, dvs litt godteri innimellom, sier ikke nei til et kakestykke osv. Så nå går det saktere, men har ingen tvil om at jeg vil greie det til mai. Håper skulderen din blir bedre snart, og lykke til med slankinga : )
Erlinda Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2009 Takker for alle tanker og lykkeønskninger :-) Ser ikke ut som at det foregår så mye her inne eller nei. Det virker som det begynner å våres noen plasser i landet og det er jo bra, men snøen må ligge til påsken er over ja :-) Men påskeværet er her nå, så det blir spennende å se hvordan det blir i påsken da ja. Vinteren har vært lang egentlig, men det er jo slik en vinter skal være. I år har det vært en vanlig vinter synes jeg da. Liker alle årstidene egentlig, for det er noe positivt og negativt med dem alle :-) Det straffer seg å begynne på jobb for tidlig, så ta tiden til hjelp :-) Lykke til.
Karomamma Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Hei på deg!! Koselig at du titter innom!! Jeg har heller ikke vært så sktiv her i det siste, lillesnuppa har vært syk og jeg har vært på tur rundtomkring Trodde våren var kommet, men nå snør det fadermeg utenfor kontorvinduet mitt... Aldri så galt at det ikke er godt for noe, da blir det vel noen innekvelder med dibbing fremover Kjedelig med skulderen din!! Jeg har jo også problemer med skuldrene, men er tvilende til operasjon. Håper det blir vellykket for deg til slutt, får nok bare ta tida til hjelp
♥Snulder Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 Hei på deg! Så dumt at skulderen din ikke er bra enda!!! Og at slankingen ikke går helt som du vil! Men det ordner seg nok med begge deler etterhvert tenker jeg:=) Snart så er du slank, smekker og smertefri;=)
Superlis Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 Hei og hå! Enda ikke smertefri? Huff håper det retter seg etterhvert. Slankingen tror nok jeg det går fint med, men tror nok også mest på og bare kutte ned på fett og sukker og mye mosjon:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå