Den heldige eier av ett barn Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Det lurer jeg litt på. Alle gangene jeg er til frisør, enten med meg eller den lille, så er det alltid kjempetynne jenter som klipper. Og da mener jeg tynne, armene mine er som deres lår sikkert. Er det er yrke som er lite innbydene for overvektige tro? Et annet yrke der jeg ser mange svært overvektige i, er leger. I alle fall her. Jeg legger egentlig ikke merke til om mennesker er 60 eller 80 kg, men når legen vi var til, sikkert var tre ganger så stor som meg. Da er han stor. Skulle tro de av alle visste helserisikoen. Selvfølgelig kan det være grunner til at akkurat han var stor, men han er ikke et engangstilfelle.
Gjest mphs Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Det er nok bare tilfeldig. Flere overvektige frisører der jeg går.
mayaya Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Husk at frisør også er et fysisk krevende yrke hvor mange ofte gir seg pga rygg osv.
SOMMER :) Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Her er det omvendt. Eller iallefall normale/lett overvektige frisører. Og tynne leger... :-)
cherry coke Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Frisøren min er overvektig og min gamle fastlege er enorm! Han er kanskje den tjukkeste mannen jeg vet om..;-)
Sånn kan det gå Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Hmm. Jeg vet om overvektige frisører, men tror aldri jeg har sett en overvektig lege, så det er nok tilfeldig hvem man har truffet på.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 jeg vet om mange overvektige frisører....
Banshee Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Vet om en overvektig frisør og har vært borti en overvektid lege, ellers er de normalvektige eller tynne de jeg har hatt med å gjøre. Helt tilfeldig sikkert det der ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå