Gå til innhold

Andre som har vondt under hælene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skyldes det bekkenløsning - er nemlig plaget en hel del med det... eller skyldes det vann i kroppen?

Er gravid for tredje gang, og begynte å få vann i kroppen da jeg var halvveis. Da jeg var gravid første gang så hadde jeg bittelitt vann i kroppen de siste tre fire ukene, med nummer to hadde jeg ikke en dråpe vann. Så dette er en ny erfaring for meg.

Men så får jeg vondt under hælene når jeg er oppe og går og står - og da slår bekkenet som verst ut også... så da er jeg litt usikker på hva det kommer av egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. det er ikke godt å vite, men jeg hadde samme problemet og trodde det var pga bekkenløsning jeg også. Men det viste seg å være senebetennelse under begge(!) beina.. Kommer visst av en kombinasjon av hormoner og vektøking over kort tid! Du kan jo ta det opp med legen..? For meg hjelper det i allefall veldig å bruke både sko og tøfler med "dempere".

Skrevet

Jeg får vondt under begge føttene hver gang jeg blir gravid... Har med hormoner og at føttene "flyter" litt ut i svangerskapet. Ta det opp med legen eller jordmor neste gang du skal dit. Kanskje det kan være ett tegn på at du trenger kalsium også, hvem vet - eller det kan være andre årsaker...

Uansett ville jeg ha tatt det opp med jordmor eller lege.

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...