Gå til innhold

Ei venninne av meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil at jeg skal være dagmamma til hennes 4 år gammle sønn. Jeg har selv en datter på 1 år, men utenom det så har jeg ikke stor erfaring fra å arbeide med barn (var en god del med barn for mange år siden, men synes ikke det teller lengere).

Det jeg lurer på er om dere ville gjort det (ja jeg kommer til å lære å ta meg av han ganske raskt, men i begynnelsen blir det jo litt som å lære å bli mamma på nytt).

Har andre venner med barn vi kan besøke i løpet av dagen, så det blir ikke kun oss fire (skal være dagmamma til ei jente på 1 år).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil absolutt ikke anbefale det, hverken for deg eller for ham. Det er ikke greit å være en fireåring som må ta hensyn til to ettåringer dagen lang, og ikke enkelt for deg å tilrettelegge for så stort sprik heller, når det ikke er dine egne barn.

Skrevet

enig der. er jo en grunn til at de fleste barnehager har avdelinger 0-3 år og så 4-6 år

Skrevet

VIlle ikke anbefalt det. Jeg har selv en 4 åring og en ettåring (mine egne), og det er stor forskjell i hva de trenger av stimuli. En 4 åring trenger noen på egen alder å bryne seg på.

• 4 uker senere...
Skrevet

det kan bli fryktelig kjedelig for 4åringen..finnes det en åpenbarnehage der dere bor?hvis det gjør det hadde jeg tatt med han dit så han får noen andre barn også å leke med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...