Gå til innhold

Har han noe på gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var tilfeldigvis innom mailen til samboeren min i går fordi jeg skulle sjekke noen datoer i kalenderen. (Har ikke kalender på min mail og vi deler datamaskin). Da så jeg at han hadde endret koden sin på facebook. I og for seg ikke noe stor sak. Jeg hjalp han å sette opp facebook-profilen ettersom han var ganske håpløs på sånne ting før og dermed kunne jeg jo det gamle passordet. Men så la jeg merke til lengre ned at han hadde endret kode på en yahoo-mail også. Visste ikke at han hadde en yahoo-mail en gang og skjønner ikke hva han skal med det plutselig, han har jo både jobbmail og hjemmemail.

Har aldri mistenkt han for å drive med noe "snusk" tidligere og det har jo ikke skjedd noe annet som får meg til å mistenke han heller. Men akkurat dette gjorde meg litt stressa. Er redd han kommer til å synes at jeg snoker hvis jeg spør han rett ut. Bør jeg være bekymret...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør iallfall slutte å snoke, er så lei av å lese slike over paranoide mennesker som deg.

Vi har alle vært der, men vi snoker ikke i mannens saker for det om. De må jo ha litt privatliv de også. Hva mannen min gjør med e-post adressene sine eller ei bryr jeg meg ikke med. Så lenge det er meg han kommer hjem til hver kveld og meg han koser og har sex med så stoler jeg fullt og helt på han.

Skrevet

Kan du ikke bare snakke med han om det så slipper du å gå rundt å være bekymret? Det gjør vi her iallfall :) Åpenhet i et forhold er en fin ting :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...