Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Monterer dere basen i bilen før fødselen, eller må gubben stå ute og montere den mens dere er på sykehuset?

Lurer på å montere basen snart jeg... Har lyst til å være med på det, så jeg vet at base er montert riktig liksom. Jeg stoler selvfølgelig på sambo, men det er noe med det å ha deltatt på monteringen. Skulle det (gud forby) skje noe så kan jeg ikke legge all skyld på sambo heller.

Har drøye 2 uker igjen til termin. Jeg kommer ikke til å gjøre noe før etter helgen av praktiske årsaker da, om ikke noe brått skjer i mellomtiden da. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er verken stellebord eller seng skrudd sammen og bilstol ikke montert.. sambo skal få gjøre det, og jeg har sagt at han bestemmer selv når han gjør det, bare det er klart til det skal brukes:)

hvis du er usikker på om basen blir montert riktig burde dere ta en tur innom feks. reflex, de hjelper mer enn gjerne:-)

Skrevet

De tim minuttene lar jeg min kjære ta mens jeg og baby er på sykehuset. Jeg er velsignet med en svært praktisk mann, så jeg ser ikke noen grunn til å overvåke installasjonen ; ) Siden jeg er førstegangsfødende, får jeg ligge på sykehuset i to dager, og i løpet av den tiden tror jeg helt sikkert at kjærsten min får montert den basen, ja : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...