saratussen Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 evt når har dere tenkt å slutte? vurderer vår posen min jeg nå men veit ikke helt... bor på østlandet
mayaya Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Ja, i bhg gjør vi det. Midt-Norge. Voksien er jo enkel å regulere da, trenger ikke knyte den helt igjen liksom Hender det er kalde dager enda
J, J og meg:) Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Jeg bruker min fortsatt. Glad jeg ikke har pakket den vekk, for fy så surt det er ute i dag! Kommer sikkert til å bruke den litt til. Regulerer bare varmen ved å ikke ha så mye på gutten, når han ligger i posen... Bor i Oslo.
fru tekopp Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Nei... Sluttet med den for ca. 3 år siden..... Hahaha! Bruker ikke vogn heller, for den saks skyld....... Ja da.. Jeg vet det. Dårlig humor, men kjeder meg. Ha en fin dag!
nawi Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Jeg bor i Vestfold, og bruker den enda. Må jo ikke snøre den helt igjen;-) Noen ganger bare sitter hun på den, og har den åpen og løst rundt seg. Kommer nok til å bruke den litt til fremover også.
Mamman til AM&JS Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Ja, bruker den enda...er jo minusgrader på morran..hehe.. Men har ikke særlig mye klær på ungen da...slutter når det blir mer stabil temp!!
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Ja, og kommer nok til å fortsette med det en god stund. Kler heller ned småen så han ligger med gradvis mindre klær oppi posen. Når det blir for varmt i posen med bare strømpis og body blir jeg vel å bytte til litt mer klær og ullpledd inni fotposen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå