Småbarnsmor med frysespire Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Gruer meg....... Skal ha nr to, og i dag er den store dagen for ultralyd. Faktisk om 30 min... Er så redd for alt mulig. At det ikke er liv, at det er noe galt osv. Sånn var jeg ikke med førstemann. Litt selvfølgelig, men ikke så ille som nå!!! Krysser alt jeg har for at dette går bra. Er 18 uker på vei.
lego Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Lykke til! Det går sikkert kjempebra! Men jeg forstår deg godt, har hatt det på samme måte i dette svangerskapet. Mye mer bekymret for alt mulig egentlig, sikkert fordi nå vet vi litt mer om hva vi går til, og hva vi faktisk kan gå glipp av...
Lilly86 Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Dette kommer til å gå kjempe bra.. bare vent å se.. skal selv til ul.. time halv 1. 18 uker her og.. mista før så kan si jeg kjenner meg igjen i situasjonen.. gi oss et pip når du har vært der da... lykke til
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2009 Da puster jeg letta ut:) Alt sto bra til med den vesle JENTA:) Har en gutt fra før, så det er jo stas med en av hver. Alt hadde vært stas egentlig så lenge ting står bra til inni magen min! Terminen ble flyttet en uke fram og nå gleder jeg meg stort til august!! (uff... lenge til... hehe.. )
Lilly86 Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 så koslig å høre.. godt at alt var bra.. spennende med en av hver ja. hehe.. ul i går jeg og. alt bra og jente her og =) lenge til aug men kan alikevell gå fort.. kos deg masse og lykke til videre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå