Torshov!! Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Da jeg skulle ha mitt forrige barn gikk jeg til kiropraktor pga. bekkenløsning og bekkenlåsning. Siste time hadde jeg 2 uker før termin og da sa han at han skulle klemme på noen punkter på foten som visstnok skulle være med på å sette i gang fødselen... Jeg fødte samme dag litt ut på kvelden og har hatt mye morro med denne hendelsen i ettertid:-) Lurer jo veldig på om det bare var en tilfeldighet eller om dette hadde noe for seg?? Hva tror dere? (Skal dit igjen når det nærmer seg. Ikke pga. at jeg tror han setter i gang fødseler men pga. bekkenlåsning som han behandler meg for denne gangen også)
megh Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 det skal visstnok være noen punkter på foten har jeg også hørt Nå er jeg jo heller litt spent på hvor han klemte Har hørt det skal være et punkt under lille tåa et sted??
Torshov!! Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2009 hmmm... det husker jeg desverre ikke. Det er over 6 år siden:-) Men skal huske det denne gangen selv om det da nok er litt for sent for de fleste her inne;-) Jeg er bare i uke 31.
Juni prinsesse Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Jeg var hos min kiropraktor i dag, og spurte han om akkurat dette. Han sa at så lenge alt var klart - hodet hadde festet seg, og bekkenet begynt å åpne seg, så kan kiropraktor sette fødselen i gang. Blant annet ved hjelp av punkter på kneet, under foten og ett eller annet med lillefingeren. Men de gjør det ikke før alt er helt klart. Men uten kiropraktorens hjelp kunne det fremdeles ha gått flere uker før ungen kom på egen hånd mente han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå