Gå til innhold

hvordan fange mannens interesse på ny?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skrev ett innlegg her istad om lite sex...blir kanskje slik hos mange?

men hvordan fange interessen på ny, mister kanskje interessen når vi har ett til tider veldig avslappet forhold til hverandre, f.eks dodåra åpen når vi sitter på do, gå halve dagen ustelt i slitte kosedresser osv.

Er kanskje ikke så lurt å dele alt heller? før ville jo mye av det jeg gir døyten i att mannen min ser fått meg til å rødme stort å ville synke under jorden...kan til og med ta på meg bind rett foran øya på han jeg...he,he...kanskje ikke beste trikset for å fremstå som attraktiv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..ingen? trenger tips til hverdagslige ting som piffer litt opp...har ikke lyst å lage tre retters middag der jeg må dempe lyset og skjenke gubben før han fatter innteresse?

Skrevet

hva med å pynte deg litt på kvelden, ta på deg noe litt mere sexy enn joggebukse...

overraske han litt med å si eller gjøre noe du ikke pleier, feks bare si nå går jeg å legger meg naken i senga, være med? det funker på mannen min, hehe!

sende en sms når han er på jobb å si at idag føler jeg meg skikkelig forelska ideg, kanskje det venter en overraskelse når du kommer hjem, og så ligger du i senga med noe pent undertøy, hehe!

Skrevet

Å sitte å bæsje forran mannen er vel ikke akkurat turn-on...Ei heller, raping, fising og bind/tampong-bytte. :-S

Kosedress burde forbys, spør du meg. For det blir da vitterlig meget lite "kos" med en slik på. Den er vel vår tids grill-dress?

Barber leggene og andre hårete områder. Å ta en brasiliansk og så bare stille seg opp naken og nystrigla forran ham vil nok også funke.

Overrask ham med å gå i supersexy undertøy, feks truser med fransk åpning og "BH uten cup", hvis du skjønner.

Pynt deg, smink deg: hver dag er en date med mannen du elsker.

Skrevet

så sant , så sant...skjønner ikke helt hva som har skjedd på veien...eier ingen hemninger for hva min bedre halvdel får se, uff,og uff!

tror jeg skal begynne å låse badromsdøra så han kun ser meg naken i de rette settingene:) og bruke litt tid på meg selv oppmuntrer han meg til hele tiden, om jeg bruker endel penger på meg selv en skjelden gang

er jeg redd han blir irritert men han blir bare glad, så begynner å innse at jeg går rundt som ett sjarmløst dass...he,he...

Skrevet

Må nok si meg enig med kakeM:) Det går begge veier, det med do.

Her i huset får jeg oppmerksomhet når mitt aktivitetsnivå blir høyere eller endres. Istedet for å dasse rundt om kvelden når mannen uansett er hjemme, så kom deg ut! Gå en tur med en venninne, skaff en ny hobby, bli opptatt av noe helt nytt som stjeler tid fra kosebuksa. Det fungerer på meg også. Plutselig så oppdager jeg at mannen min har vært mye borte, ser bra ut fordi klatringen gir han ny glød og "roser i kinnene".

Min mann får ofte en ny vår i forhold til meg når barna er mellom 6-12 mnd. Overskuddet er tilbake, kroppen har fått litt oppmerksomhet, nye klær, nytt undertøy, jeg er mer ute, sminker meg, klipper håret - og alt er utelukka for min egen del. Han blir som en liten valp. Ikke at jeg har merket det, men han sa her en dag at det var favoritt perioden hans:) Jakte på dama igjen..

Skrevet

Jeg har begynnt på spinning to ganger i uka, og det hjalp på intr. fra min mann i allefall;) Men nå er det heller omvendt her da.... jeg syns han klenger, å han mener jeg ikke har lyst på han lengere... noe jeg helt erlig ikke har sånn helt egentlig....

Skrevet

Jeg ser du har fått mange gode råd allerede. Noe har du jo påpekt selv :-)

Jeg svarer likevel for jeg og min samboer har klart å holde på gløden mellom oss og vi har sex nesten hver dag til tross for en ofte hektisk hverdag.

En regel for oss er at sex avler sex. Jo mer sex vi har, dess mer får vi lyst på. Som i morges da han kom inn til meg for å si hadet, da dro jeg dyna av delvis av meg og vist meg litt fram, nybarbert og velstelt. Det endte med at han reiv av seg klærne og kasta seg over meg. Sex kan også være bare rolig kos på morran før vi står opp, eller om kvelden før vi sovner.

Og sex er jo ikke bare forbeholdt senga under dyna på kvelden når man er så sliten at man kan sovne stående. Det blir det lite fres av. Selv om det ofte er mange barn hjemme hos oss så er det ikke noe problem å ta en kjappis på badet. Er jo bare å låse døra og la det stå til ;-)

Jeg har lest flere steder at menn tenner på selvsikre kvinner, kvinner som liker seg selv og kroppen sin. Så jeg steller godt med meg selv. Hver helg har jeg 2-3 timer for meg selv i badekaret der jeg skrubber og gnir hele kroppen og ansiktet, jeg tar ansiktsmaske og gjerne hårinnpakning. Noe jeg er veldig nøye med er at jeg steller føttene mine så de alltid er myke. Når jeg har hatt en slik runde på meg selv, får jeg mer selvtillit. Jeg føler meg mer sexy og det vises på utsiden av meg. Jeg merker også at mannen min blir ekstra flørtete etter at jeg er ferdig på badet. Jeg har ikke dårlig samvittighet for å overlate alle ungene på han mens jeg nyter noen stille timer for meg selv. Det gagner jo han også ;-)

Jeg går masse turer og jeg prøver å være aktiv. Det gir overskudd og roser i kinn :-) Her kan jeg jo ta ungene med meg.

Jeg bruker gode, fine BH'er. Det gir deg nye pupper i forhold til en dårlig BH.

Vi tar mye på hverandre. Et lite stryk over nakken når jeg går forbi han. Jeg møter han alltid med en god klem når han kommer hjem. Vær til stede i alt du gjør. Ikke bare gi han en sånn slapp klem i forbifarten, men gi han en ordentlig god klem som sier "Ååååå som jeg har savnet deg!!" Trykk deg inntil han, ekstra mye på visse steder. Vis han at du er et seksuelt vesen som har lyst på han. (Nå høres jeg helt teit ut, men det får stå sin prøve)

Kyss!! Det er kjempedeilig å kysse. Også her gjelder det å være til stede. Ikke bare sånne tørre kyss som oser av plikt, men kyss lenge og intenst, slik dere gjorde i starten. Myke kyss, harde kyss, krevende, opphissede kyss. Kyss er utrolig pirrende. Og ikke bare på munnen...

Mimre. Vi pleier å mimre om den første tida vi hadde sammen. Alt vi gjorde, flørtingen vi trodde ingen merket. Rare steder vi stakk oss vekk, romantiske ting. Jeg kjenner de gamle følelsene komme sigende når vi sitter sånn og tenker tilbake. Og da husker man på hvorfor man ble glad i denne karen i utgangspunktet.

Gi hverandre komplimenter. Ta bad sammen. Gi hverandre massasje. Tenn lys om kvelden, sett på romantisk musikk, bruk aromatiske oljer, enten i skåler i rommet, eller til massasjen. Dans tett inntill hverandre til musikken og drøm dere bort til et romantisk sted. Eller bare kryp tett inntil hverandre og se en film sammen. Del en flaske vin. Snakk sammen. Ta en kaffekopp etter middagen og snakk sammen. Le sammen, det er utrolig viktig å le sammen. Gi han roser, er ikke noe som sier at bare menn skal gi kvinnene blomster.

Rydd soverommet og ordne senga pent, tenn lys og sett på musikk. Sett fram en flaske vin/sprudlevin og overrask han når dere skal legge dere.

Gjør noe uventet. Som f.eks. sex på doen på kjøpesenteret.

Eller du blir med han på en av hans favorittaktiviteter, så blir han med deg på en av dine.

Innimellom er det viktig å ha barnefri. Gå på kino, ut og spise, eller på en romantisk piknik. Vær kjærester, flørt og hold hender. Sitt på bakerste benk på kinoen og klin ;-)

Det er så mye du kan gjøre. Men viktigst av alt er å være bevisst, og alltid til stede.

Vi løper jo ikke rundt og gjør alle disse tingen hele tia, det hadde blitt masete, men det er ting vi gjør når det faller seg naturlig, og av og til når det ikke faller seg naturlig :-)

Skrevet

Masse bra tips fra deg da:0)

Skrevet

Jøss, det må jeg si- dette var litt andre boller enn hos oss...he,he..blir helt skamfull her jeg sitter..*rødme* tar spesilet til meg det å bruke tid på å pleie seg selv, har egentlig vært mer opptatt av å ha ett plettfritt hus, enn å tenke på at jeg trenger å pusses på jeg også...:-/

Også det med å klemme og kysse på mannen min da...he,he...går vel isjokk han stakkar om jeg går for hardt ut det- får satse på en forsiktig start der.o))

Tusen takk for alle gode råd, og håper du klarer å vedlike holde dette selv! Helt imponert her jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...