Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 jeg er 28 år. Har oppdaget mange grå hår. Trodde det var for tidlig å få grått hår nå. Hvordan blir jeg når jeg fyller 30, er jeg helt grå da heller? Klarer ikke å tenke på noe annet, syntes dette er litt vondt. Gråter litt innimellom. Skulle ha vært oss frisøren, men tørr ikke. syntes det er for flaut. Er det flere her som fikk grå hår tidlig? Hvordan reagerte dere på det? vet jeg kan farge håret, men har liksom ikke lyst til det heller. Har aldri farget det før. Håper på mange svar...
når 1+1 blir 3+en pus Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 hei, jeg er 21 og jeg har allerede fått grå hår, det er bare et par hårstrå. men jeg har hørt at hvis du napper ut et kommer ti nye i begravelsen. men jeg bruker og farge håret uansett. men hvis du ikke gjør det så kan du jo prøve glansvask, er hårfarge som går ut etter 5-6 vask tror jeg. er ikke helt sikker for jeg bruker bestandig hårfarge som sitter helt til nytt hår vokser ut..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Frisøren oppdaget mine første grå hår noen dager før jeg ble 20 år. Ikke noe å gjøre ved det enn å farge håret. Er 35 nå og farger håret hver 6.uke. Sitter du virkelig og gråter over dette?
soleia Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Er ikkje så uvanleg som du trur, har i allefall eit par venninner som byrja å farge håret før dei var 30. Bror min fekk sine første grå då han var 24 - 25, men er ikkje heilt gråhåra enno, 10 år etter. Menn ser jo berre distingverte ut med litt sølvspetter. Det er vel genetisk kor tidleg ein får grått hår, så det er jo ingenting å vere flau for. Ta deg ein tur til frisøren du!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 JEg husker ikke helt, men det var vel rundt 30 jeg oppdaget mine første. Jeg har farget håret siden tenårene, så det kan jo være at de kom lenge før jeg var 30, uten at jeg vet det:) Det er helt vanlig, og hvertfall ingenting å gråte over. Nå nærmer jeg meg 40, og der er noen få nye(ser det i etterveksten), men jeg har ikke heldekkende grått hår, om det er slik du tenker;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå