Miniogmy Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 lillejenta mi er 4 mnd (16 uker) og hun er supersutrete, vanskelig for å sove, rar i magen, sikler masse, tygger på alt.. kan det være tenner som kommer opp?? allerede?? eller er det riktig tid for tenner? hvor lenge varer denne sutreperioden evetuelt??
Sånn kan det gå Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Det kan godt være tenner, det kunne det også vært for allerede en måned siden eller mer uten at det hadde vært voldsomt oppsiktsvekkende, men det kan også gå lenge enda før tenner kommer, for enkelte har lange perioder som det du beskriver, før tenner dukker opp.
Miniogmy Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2009 lange?? huff da..får vel bare smøre meg med tolmodighet da regner jeg med..
3 nydelige jenter <3 Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Frøkna vår er like gammel som di og hun har 2 tenner allerede Hun har en periode på 3-4 dager før hun får tenner der hun er veldig sutrete, sikler masse og spiser på knokene.. Det har stemt begge gangene (og alle gangene med de to eldste) Hun som vi er fadder til holdt på sånn i 10 mndr før hun fikk sin første tann.. (Hun fikk ikke sin første før hun var 1 år) Så det er nok veldig individuellt når den første titter frem. Får bare håpe den kommer raskt
mams05 Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Tutta her har også spist dårlig i hele dag...og i dag har hun vært helt håpløs stakkar, sovnet nettopp i armene mine. Er dette med lite mat også vanlig når tennene kommer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå