Gå til innhold

hjelp?:( barsel spm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sikkert ikke riktig plass å spørr om dette siden jeg ikke er gravid lenger.. men jeg prøver uansett ettersom jeg har fått så god hjelp her før :)

er nå ca 2 uker siden jeg fødte..har vært i fin form etterpå, men litt vondt i sting osv.

måtte kateteriserest etter fødselen pga jeg ikke fikk til og late vannet. fikk da en uvi og påfølgende antibiotikakur.. er et par dager siden jeg sluttet på tablettene. i går fikk jeg sinnsykt vondt i nederste del av magen, men tenkte ikke noe særlig over det.. har ligget i hele natt med en "bankende" og brennende følelse i magen + smerter i korsryggen.. når jeg stod opp i dag var det såvidt jeg klarte og gå..måtte krøke meg inn på do:(

svir ikke når jeg tisser, men er på en måte..vondt når blæra er tømt ja:(

jeg tenkte at det måtte jo sikkert være uvi'n som ikke er helt borte, eller så tenkte jeg at det sikkert har gått infeksjon i underlivet.. men jeg har ikke feber heller 36,3 når jeg målte.. renselsen lukter ikke vondt, bare som vanlig mens ca.. så da er det vell ikke infeksjon..

hva tror dere? uvi?

eller er dette vanlig etter en fødsel?

håper noen gidder og svare, selvom jeg teknisk sett ikke hører til her mer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bestilt en undersøkelse hos legen, evt. på sykehuset der du fødte.

Skrevet

Hei

jeg synes du skal kontakte legen din, jeg. Det er viktig å utelukke både infeksjoner og UVI. Om du ikke får time i dag, kan du jo levere en urinprøve i alle fall for å utelukke bakterier i urinen. Lykke til!

Skrevet

Det høres for meg ut som at du fortsatt har uvi. Kanskje du sko hatt en sterkere kur for å ta knekken på den. Ring legen din og spør om de ikke kan sende urinen din til dyrkning.

Skrevet

Ville bare si at nå som du har født hører du til på dib (dinbaby.com) som har felles anonymforum med bim, så var rett forum forsåvidt ;)

dib er ikke så koselig som bim, men myyye morsommere :)

velkommen!

Skrevet

Ta kontakt med sykehuset du foedte paa, de har ansvar for aa foelge opp i forhold til "komplikasjoner" etter foedsel. Det hoeres ikke normalt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...