Gå til innhold

søskenvogn til baby og ei på 3,5???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har man det? eller hvordan løser man det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørste hvor mye og langt en går.Og hvor flink den eldste er til å gå selv.. Vi hadde søskenvogn til nr 1 og 2 men der er det bare 20 mnd mellom og da var det et uunværlig gode å ha den vogna. Men nå blir det litt i underkant av 3 år mellom nr 2 og 3 og jeg har tekt å kjøpe brett så nr 2 kan stå på.. Jeg har barna hjemme med meg på dagtid, å da blir det en del turer..

Skrevet

Hvis det ikke er noen spesiell grunn til at ungen på 3,5 år må sitte i vogn, så dropp det! Sønnen min er akkurat 4 år, og sist han satt i vogn var 17. mai i fjor. Når de har rundet 3 år er det absolutt på tide at de bruker sine egne bein i stedet for å sitte i vogn. Du kan jo eventuelt ha et sånt brett på vogna som den største kan stå på dersom turene blir litt for lange for de små bena.

Skrevet

Vi har overhodet ikke bruk for det. 3 åringen vår sluttet å bruke vogn når han var 1,5-2 år.

Vi skal kjøpe søskenbrett til han, så han kan stå på den når han vil.

Skrevet

Tja. jeg skal ha søsken vogn.. vi pleier å dra på litt turer å sånt, å da er det greit for en sliten 3 åring å kunne sette seg ned litt.

Gutten vår er 2år 9mnd når babyen kommer.

Syns det blir mye å kreve at han skal gå hele veien hjem hvis han er sliten. eller stå på ett sånt søskenbrett.

Det er ikke sså ofte vi bruker vogn nå vi heller, men har den med når vi skal være ute noen timer.

Drfor tror jeg vi kjøper noe ala phil and teds, der man har muligheten til å bare ha ett barn i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...