Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter litt om og men fordi bildet ikke ble med osv, er annonse nå bestilt! Tusen takk for hjelpa :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!!! :) Da klarte du det bedre enn meg ihvertfall :) Jeg skjønte ikke helt hvorfor vår annonse ikke var i avisa i går, så så jeg på ordrebekreftelsen, og da hadde ikke bilde blitt med. Hadde visst oversett den setningen, jeg... Jaja, vi prøver igjen til neste år. Når kommer deres annonse inn?

Skrevet

Hehe.. Jeg holdte på å gå i akkurat samme fella da - rimelig idiotisk at de sender en mail med headeren Ordrebekreftelse, for det var pur flaks at jeg åpna den i det hele tatt.. Og iallefall at jeg gjorde det før tidsfristen.. *sukk* Vi hadde prøvd å sende med bilde da, men bildet var 2,5 mb og de tar opp til 500 kb. Kunne ikke programmet sagt ifra liksom???

Vi kommer på torsdagen dersom alt går bra :-D

Hvordan ble det i helga, hva serverte dere???

Skrevet

Ja, jeg gikk også fem på med den mailen somd et stod "Ordrebekreftelse" på - da regnet jeg jo med at alt var i skjønneste orden...

Helga ble knallsuksess. Jeg serverte pølse med brød, sjokoladekake, Ole Brumm kake og bananmuffins (stjal din ide :) i barneselskapet. Dagen etter var det mer sjokoladekake, en vanlig kremkake og rester av ole Brumm. Kjempestas! Lillefrøkna var helt i 100 over alle gaver og ballonger - skikkelig stas!. Dere skulle feire nå til helga, ikke sant?

Skrevet

Jepps! Gleder meg masse, jeg :-p Blir ikke så mange unger da, men sikkert nok energinivå ;) Hvor mange var dere?

Høres ut som selskapene blir nogenlunde like ja, skal skjerpe ørene i tilfelle noen sier at de var i samme selskapet helga før.. hahaha... :-p Poden her eeelsker banankake/-muffins da, gleder meg til han får se alle muffinene OG kaka OG og og... hihi....

Kjedelig med avisa da, de burde jo nesten fått en tilbakemelding på den der. Teite A altså.

Skrevet

Vi var 4 barn og 6 voksne - og herregud for et støynivå! Jeg begynte kl 0630 den morgenen å blåse ballonger - hele 40 stk :) Hehe, skal vel godt gjøres at du har gjester som var i vårt selskap. Jeg innbiller liksom at du bor på en annen kant av byen, men jeg vet ikke :)

Jenta her var helt fra seg av entusiasme da hun så kaker og ballonger, men når det kom til stykket hadde hun ikke tid til å spise så mye. Det var full fres og det er siste gangen jeg vasker FØR et barneselskap :)

Ja, burde absolutt gi A tilbakemelding på dårlig annonsebekreftelse!

Skrevet

Hehe, jeg tror også at du bor på motsatt side.. mystisk nok :-p Men nå er 2 av gjestene våre fra din side da, altså i hodet mitt, så du vet jo aldri... kniiis.

Takk for vasketipset, skal definitivt ikke legge inn storvasken før lørdag ;) Men ballongblåsing ja,, huff.. Kan jeg ikke bare få dine? Fix ferdig? hihi

Skrevet

Hehe, ja, mer enn gjerne! Jeg er så lei disse ballongene som flagrer rundt beina på meg nå, altså :)

Jeg ble litt nysgjerrig jeg nå, hvilken side tror du at jeg bor? :D

Skrevet

Vet du hva, jeg har kjøpt en ballongpumpe i dag :-D Og hvis den funker, så er det den beste investeringen på 39 kroner jeg har gjort på lenge ;) hihi

Jeg tror at du bor på østsiden, jeg :-p

Skrevet

Med fare for å virke negativ, så anbefaler jeg å ikke juble over den ballongpumpa før du har prøvd den :) Vi fikk mange ballonger ødelagte med den, men klart, likevel bedre enn å stå og blåse :)

Jeg bodde på østsiden tidligere, men i fjor sommer flytta vi til sørsiden :)

Skrevet

Oioi, flytta du da?? Jaja, om du bor på sørsiden, så bor vi fremdeles i hver vår retning ;)

Pokker hvis den ikke funker altså... *håpe, håpe* Men - jeg har masse ballonger da, så skal nok bli en ordning ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...