*månestråle* Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Noen som har den eller kjenner til den ? Synes den ser veldig bra ut, men er litt skeptisk til å kjøpe over nett uten å få prøvd den først... Er den like bra som den ser ut?
mayaya Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 dessverre har jeg ikke prøvd den.. men har prøvd mei tai, den anbefaler jeg gjerne kan brukes foran og bak
Pusur_mor Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Jeg kjøpte til nest yngste. Den gir god støtte, og du kan ha den både foran og bak. Faktisk på hofta også, men det har jeg ikke prøvd. Hoftebeltet gjør at du ikke bærer all tyngden på skuldrene.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Vi har den og er veldig fornøyd. Eneste negative er at når jeg bruker den så siger den på ene skuldra... Men vi er veldig fornøyd, den er genial på reiser, i byen, på turer osv. Vi har bæremeis også, men ergoen er mye bedre. 2-åringen vår sitter mye bedre i ergoen og det er mye lettere og bære med den. Man kjenner ikke vekta. Vi har en stor gutt og han får fint plass i den. Da eldste var baby nektet han plent og sitte i babybjørn (som var vond for mammen og for liten til pappaen), men i ergoen var det ikke noe problem. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå