Gå til innhold

..lillebie...?

snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg??Hvordan gikk det hos legen i går?? Jeg er så veldig spent på hvordan det er med deg...:) Håper du har gode tilbakemeldinger å komme med altså...:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppis74 :o) jeg er så glad så glad, var hos gynekologen i går, det er fortsatt for tidlig å se "noen" der inne, men hun gratulerte meg og mente dette kom til å gå kjempebra! Har ikke fått svar på blodprøva enda, kunne ta noen dager, men kona er så ivrig på denne testinga, at hun fikk meg til å teste i dag også, og krysset er like blått alle veier :o)

Ellers føler jeg meg veldig gravid, kvalme, SULTEN og atter sulten, treeeg mage, stikkinger, mensenmurringer osv! Det begynner så smått å gå opp for oss nå, at jeg har blitt GRAVID :o)

jeg fikk også termindato, er 4+2 i dag og termin er 3 desember :o)

Hvordan går det med deg vennen? :o)

Skrevet

Åhhhhhhhh!!!!!Endelig: nå kan jeg GRATULERE DEG!!!!!!!!!!!!:) Nå ble jeg rørt!!!!Utrolig gøy at vi er gravide begge 2!!!!:) Tenker kona di er i ekstase nå ja!!!:) Gratulerer til dere begge:)Vi får fortsette sammen inne på gravide slitere vi:)

Går bra her:) Utrolig trøtt!!!Kunne ha sovet hele tida hvis jeg hadde hatt muligheten til det!!!Gjesper non stop!!!Murringer, stikkninger, og ØMME pupper!!!:) Men alle symptomene tas i mot med et smiiiiiiil:) Det har ikke gått helt opp for meg enda det her:) Er i dag uke 4+6:) Fllt på Riksen+påske, så den tidlige UL som tilbys der, blir ikke før 23 april!!!Uke 9 da....Gud!Så lenge greier jeg ikke vente!!Vil så inderlig gjerne se et bankende hjerte så fort det er mulighet til det:)ca uke 7 tenker jeg...men...jeg får ringe opp på Ahus og snike til meg en ultralyd ved påsketider...Har jobba 1 år på Gynekologisk og 1 år på Føden(slutta der i fjor), JA!Det var tøft å jobbe på Føden midt i infertilitetsutredninga,ja..)..så jeg kjenner legene der..så jeg får vel UL så mange ganger jeg vil tenker jeg...:)

Kos deg så lenge, vi holder kontakten:) Kos å få deg inn på Gravide slitere..der er det nesten ingen som skriverUff, betyr vel kanskje at det er få som har lyktes i det siste...og det er sååååå trist...Jeg føler virkelig md de som mislykkes...

Skrevet

TUUUUSEN takk snuppis4:o)

Jeg og er utroooolig trøtt, legger meg rundt 21 hver kveld, bare sovner av på sofan før jeg flytter meg i senga! Nå er jeg så forstoppet at skjer det ikke noe snart må jeg en tur på apoteket :o) men jeg klager ikke jeg altså, tvert i mot, vi er overlykkelige!

Du har jobba på ahus ja, var å tok vannskanning av egglederne mine der jeg på gyn avdeling!

jeg kommer inn på gravide slitere så fort jeg får svar på blodprøva mi, håper det blir i dag :o)

klem fra meg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...