snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Hvordan går det med deg??Hvordan gikk det hos legen i går?? Jeg er så veldig spent på hvordan det er med deg... Håper du har gode tilbakemeldinger å komme med altså...:)
lillebie på`n igjen Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Hei snuppis74 ) jeg er så glad så glad, var hos gynekologen i går, det er fortsatt for tidlig å se "noen" der inne, men hun gratulerte meg og mente dette kom til å gå kjempebra! Har ikke fått svar på blodprøva enda, kunne ta noen dager, men kona er så ivrig på denne testinga, at hun fikk meg til å teste i dag også, og krysset er like blått alle veier ) Ellers føler jeg meg veldig gravid, kvalme, SULTEN og atter sulten, treeeg mage, stikkinger, mensenmurringer osv! Det begynner så smått å gå opp for oss nå, at jeg har blitt GRAVID ) jeg fikk også termindato, er 4+2 i dag og termin er 3 desember ) Hvordan går det med deg vennen? )
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2009 Åhhhhhhhh!!!!!Endelig: nå kan jeg GRATULERE DEG!!!!!!!!!!!! Nå ble jeg rørt!!!!Utrolig gøy at vi er gravide begge 2!!!! Tenker kona di er i ekstase nå ja!!! Gratulerer til dere begge:)Vi får fortsette sammen inne på gravide slitere vi:) Går bra her:) Utrolig trøtt!!!Kunne ha sovet hele tida hvis jeg hadde hatt muligheten til det!!!Gjesper non stop!!!Murringer, stikkninger, og ØMME pupper!!! Men alle symptomene tas i mot med et smiiiiiiil:) Det har ikke gått helt opp for meg enda det her:) Er i dag uke 4+6:) Fllt på Riksen+påske, så den tidlige UL som tilbys der, blir ikke før 23 april!!!Uke 9 da....Gud!Så lenge greier jeg ikke vente!!Vil så inderlig gjerne se et bankende hjerte så fort det er mulighet til det:)ca uke 7 tenker jeg...men...jeg får ringe opp på Ahus og snike til meg en ultralyd ved påsketider...Har jobba 1 år på Gynekologisk og 1 år på Føden(slutta der i fjor), JA!Det var tøft å jobbe på Føden midt i infertilitetsutredninga,ja..)..så jeg kjenner legene der..så jeg får vel UL så mange ganger jeg vil tenker jeg... Kos deg så lenge, vi holder kontakten:) Kos å få deg inn på Gravide slitere..der er det nesten ingen som skriverUff, betyr vel kanskje at det er få som har lyktes i det siste...og det er sååååå trist...Jeg føler virkelig md de som mislykkes...
lillebie på`n igjen Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 TUUUUSEN takk snuppis4:o) Jeg og er utroooolig trøtt, legger meg rundt 21 hver kveld, bare sovner av på sofan før jeg flytter meg i senga! Nå er jeg så forstoppet at skjer det ikke noe snart må jeg en tur på apoteket ) men jeg klager ikke jeg altså, tvert i mot, vi er overlykkelige! Du har jobba på ahus ja, var å tok vannskanning av egglederne mine der jeg på gyn avdeling! jeg kommer inn på gravide slitere så fort jeg får svar på blodprøva mi, håper det blir i dag ) klem fra meg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå