Gå til innhold

Dere som har SUV, hva slags bil har dere`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gammel er den? Er dere fornøyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har audi q7......nesten ett år gammel nå....veldig fornøyd:)

Skrevet

Det er ikke direkte SUV det vi har, men vi har BMW X3... Kunne godt tenkt meg X5 som er litt større, men den er jo da også MYE dyrere..

X3'en har vi hatt i 2 mnd nå, 2005-modell... Kjempe fornøyd med den :)

Skrevet

ja det var et milijøvennlig valg av bil..

Skrevet

Jeg kjører en årsgammel Jeep Patriot luksusutgave med romslig takboks. Kosta ny rundt 400 000 og verdt hver eneste kroner!

Har bare en unge, så i tillegg til både en peg perego og en tfk som ligger fast i bila, så har jeg også plass til utrolig mye i tillegg på turer og i handle-hverdagen.

Skrevet

Volvo XC90 :o)storfornøyd

Skrevet

Toyota Landcruiser 500 (bensinutgaven av 100) Er storfornøyd, får plass til alt vi måtte ønske. Stor hund, stor vogn, bagasje, barnesete(med barn oppi, selvsagt!)... Den er litt krøkkete å parkere da, men det er bare fordi jeg er så dårlig til sånne ting, hadde vært like krøkkete med en mini cooper for meg, altså!

Skrevet

ja det var et milijøvennlig valg av bil..

---------------

Hvis det gjaldr Patrioten min, så kan jeg informere deg om at du er totalt på bærtur ;)

De nye amerikanske bilene er blitt så flinke på miljø at du trenger nok en oppdatering!

Min Patriot buker på langkjøring kun 0,55 l/mil, og ca 0,62 ved blanda kjøring. og har et CO2 utslipp 176 g/km v. blandet kjøring.

http://www.aftenposten.no/forbruker/bil/article2240467.ece

Når det gjelder f eks BMW X3 så er normforbruk og CO2-utslipp på 0,67 l/mil og 178 g/km. http://pub.tv2.no/nettavisen/motor/article1751874.ece

Og ellers så er det uansett mer miljøvennlig at jeg kjører en bil som kommer seg frem der den skal på veier som omtrent aldri brøytes, enn at jeg står fast og må forurense miljøet med både traktor og redningsbil!

Er fakstisk massevis av oss som ikke bor i Oslo, og som faktisk kjøper bil etter der vi bor!

Skrevet

Jeg synes det er viktigere med en stor bil som er sikker enn å ta hensyn til miljøet.

HI

Skrevet

ja vet dere hva.... inntil det er lovpålagt å kjøre liten og miljøvennlig bil så skal jeg fortsatt kjøre mein Merzedes ML! Med kjempegod plass og sikker bil til fjells.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...