Gå til innhold

Dere som sier at slimproppen har gått....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener dere da selve den "proppen" som er blank, evt med litt blod i? Eller mener dere alt det gulgrønne slimet? (mmm.....digg) Jeg har hatt tykt, seigt gulgrønt slim i snart 3 uker nå, noen dager masse og andre dager ingenting. Det ser akkurat ut som det mange beskriver som slimproppen... men jeg har ikke sett noen til den harde klumpen som liksom er selve proppen hvis dere skjønner. Burde ikke den komme snart da?? Har 2 dager til termin og begynner å bli veldig utålmodig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal det sies at jeg aldri har sett noe til noe som ligner en propp, ei heller noe gulgrønt slim, men jeg mener nå alikevel at proppen går her nå. Er bare fastere gugge, rett og slett. Har tegningsblødning samtidig, og rier, så her kommer nok alt på en gang ;-)

Mange ser jo aldri noe til den berømmelige slimproppen, så her har jeg konkludert med at det eneste sikkre tegn på at fødsel er nær forestående, er rier! Og selv det, erfarer jeg nå, trenger ikke bety at man føder på dagen *knurre*

Skrevet

Jeg unner deg veldig å føde nå, Underveis.dk. Har fulgt med på bloggen din og håper du er skikkelig i gang nå! Og det er du vel, siden du både har blod og rier. Jippi! Masse lykke til!!!! Jeg sitter og ser på jordmødrene her og snufser som bare det... vil møte gutten min NÅ!!!

Skrevet

Hi hi hi Takk for det! Må innrømme at jeg ikke har sett så mye på sånne fødselsgreier i det siste. Syntes de nyfødte bare ble større og større *humrehumre*

Akkurat nå er tanken på at det kommer ut en baby fjernere enn noen gang. Pussig med det. Kommer fader meg til å bli overrasket når han kommer, vet du! "Jasså! Så DET var poenget, altså!" *ler* Fokuset er liksom på et litt annet sted akkurat nå, selv om det jo kanskje burde være på nettopp baby...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...