endelig igjen Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Har vært plaget med å bevege meg noe særlig pga bekkenløsning. Har derfor blitt mye stillesitting. Noen som vet om fødselen starter seinere da når en er lite i bevegelse? Noen dager får jeg lyst til å virkelig ta meg ut og bare drite i hele bekkenløsninga for å se om det skjer noe. Men, da får jeg jo bare dobbelt så vondt etterpå. Noen med erfaringer?
lego Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 En venninne av meg havnet i rullestol en periode pga bekkenløsning og hun fødte 3 uker før termin, så jeg tror ikke det har så mye si nei. Tror du bare sliter ut deg selv ved å gå turer og ordne masse greier nå... Babyen kommer når h*n er klar for det. Men jeg skjønner deg godt, har det på samme måte!
Torshov!! Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 hei Jeg har vært plaget av bekkenløsning i alle mine 3 svangerskap. Jeg har født 2 uker før termin med begge de to første og venter nå spent på nr. 3... håper jo at han også kommer litt før termin, men forholder meg selvsakt til termindatoen. Poenget er at jeg ikke tror det har betydning for når fødselen starter. Man får desverre ikke gjort like mye like fort når bekkenet streiker. Lykke til!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå