komplett familie Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Er det flere som sliter med kvalme? er nå 39 uker og har de siste dagene vært kvalm. Drikker masse og spiser regelmessig, men kvalmen ligger der bak hele veien. Noen som har opplevd dette på slutten av sv.skapet? (håper vel egentlig at det er et tegn på at noe kan være igang...)
camillla Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 ja har akkurat det samme...vært sånn småkvalm den siste uka.. er 4 dager igjen til termin
komplett familie Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2009 kanskje vi kan håpe på at noe skjer.... Jeg har 9 dager igjen... Utrolig slitsomt er det i hvertfall. Har tenkt å vaske hus i dag og ut og kjøpe sofa, men kjenner at det ikk frister helt!
camillla Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 skjønner jeg godt, jeg orker ikke gjøre noe om dagene..men fy så kjedelig jeg har det også! hehe
Underveis --> Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Har vært kvalm i noen dager, før dette og nå sitter jeg her på 3. dagen med maserier. Det er på en måte i gang, men kroppen min setter liksom ikke helt i gang ennå. Lei allerede... Og TRØTT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå