Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Nå har de lagt inn flere innlegg med akkurat samme innhold og ordlyd som her inne på Grethe Roede. Fy de eier ikke forleskikk. Dette er bare humbug.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Helt enig med deg hi. Herbalife er veldig flinke til og overbevise i starten,jeg har selv vært helt frelst men tvilen min tok overhånd etterhvert. Shaken er grei og man går ned i vekt men plutselig kommer man borti de helt ekstreme konsulentene,unger skal ha det og det er ikke måte på det er piller for alt,de vil jo helst du skal ta masse piller opptil flere ganger om dagen. Jeg så ikke hvor "gal" jeg egentlig var jeg før i ettertid:D Grunnleggren dems døde jo som følge av det ekstreme dritet og men det vil dem faen ikke prate om.
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Morsomt at du skulle nevne det, men det er JEG som har skrevet på Grete Roede! Jeg er ikke en selger, jeg er en fornøyd bruker. Har vært medlem på grete Roede siden 2007 og det var først etter at jeg begynte på konseptet at vekten gikk skikkelig ned. Hilsen
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Også en ting til er at husker det ene pilleslaget dems ble stoppa av mattilsynet da jeg holdt på men det ville ikke de litt høyere oppi prate om,det måtte bare godkjennes etter og ha fjernet det som ikke var lov. Også skryter dem av at alt blir sjekka hver mnd eller noe....Hmmm
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Herbalifeproduktene er basert på naturlige urter, og aleovera inngår også i flere av produktene som er av meget høy kvlitet. Produktene er utviklet av høytstående forskere og GODKJENT av norske mydigheter og følger norsk lov; megadoseloven, markedsføringsloven og etiketteloven. Den kontinuerlige forskningen og utviklingen gjør det til at produktene holder seg i samsvar og er oppdaterte med nyheter innen ernæringsteknologien.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 "- Selskapet er etablert i 66 land på sitt 28 år i bransjen. - Kom til Norge i 1995. - Selskapet er verdens ledende og størst innen velværebransjen med sine 60 000 dokumenterte fakta på helseforbedringer. - Herbalife har eget forskningsråd med de fremste legene i verden ( professor David Heber ph.D, Professor Luigi Gratton M.P.H, visepresident for utdanning, Steve Henig Ph.D, forskningsjef og nobelprisvinner i medisin Louis Ignarro Ph.D, medlem av Herbalifes vitenskapelige råd.) - Alle produktene er basert på urter og botaniske ingredienser - Alle produktene er godkjente av norske myndigheter!"
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Frokost konseptet har blitt det nye Reima her inne. Helt greit for meg, men undrer meg som vanlig over hvor mange brødhuer som finnes ute i det ganske land. Og til deg som sier at det kun er naturlige produkter. Alt som er naturlig er ikke bra, vet du. F.eks. Opium.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Men trenger du virkelig å legge inn innlegget ditt på GR der vi som vil leve sunt er? Det er ikke sunt å bytte ut mat med pulver. Kunne du ikke holdt det utenfor den siden?
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 Jeg finner dette meget rart: jeg er på grete roedes slankeside. Der inne er det haugevis med damer og menn som vil ned i vekt med en sunn livsstilsendring. Jeg er en av dem som slet med søthunger selvom jeg begynte å spise sunt. Ingenting hjalp, hverken krom eller frukt. Jeg hørte om konseptet rett før jul og det sto at det ville fjerne søthungeret, noe det gjorde til di grader. Ikke bare gikk jeg ned i vekt, men jeg hadde ikke/har ikke lyst på snop mer:) OG jeg kunne spise 4 vanlig måltider daglig. Dvs at dette ikke var en diett, men en livsstilsendringfor meg:) På grete Roede var det mange innlegg om søthunger og folk som sliter for å klare å gå ned. Jeg skrev derfor om MIN erfaring med MITT vekttap slik som 100-vis der inne. Ble beskyldt for å være selger og det som værre er! Det sier faktisk mer om dere damer enn om meg! Unnskyld meg, men hvor mistenksomme er dere i livet ellers som tror at så fort noen skryter av et produkt, så er de selgere?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #10 Skrevet 24. mars 2009 Jaja flott det:) Er jo det man får printa inn. Kan ikke være så nøye da det var cell activator eller cell u loss som ble stoppa og mista godkjenninga i Norge får en tid.Er tilbake nå og måtte godkjennes igjen etter en god stund. Dere herbalife tilhengere vil ikke prate om motvinden dere angriper med alle flotte fakta da. Husker jeg spurte om grunnleggeren og hvorfor det produktet som ble stoppa ble det og om og hun ble helt rar,prata det bort for det skulle ikke prates om. Ta litt kritikk også,bra for reklamen det:D
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #11 Skrevet 24. mars 2009 les innlegget mitt over. Jeg lever ikke på pulver. Jeg spiser 4 normale måltider daglig, men bytter ut frokosten min med shake, te og aloejus fordi cellene skal bli mettet med riktig næring allerede fra det 1. måltidet på dagen. Det har påvriket dagen min utrolig mye. Før ville jeg ha snop og annet dritt hele tiden. Nå som cellene er mette hungrer ikke kroppen etter drittmat:) DET kaller jeg sunn slanking.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #12 Skrevet 24. mars 2009 Lille krølle Du skriver det samme om igjen og om igjen. Gjesp. Alle vet at det ikke er sunt å bytte ut mat med pulver. Kanskje med untak av deg og et par andre feite kjærringer her inne.
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #13 Skrevet 24. mars 2009 Jeg bruker herbalife. Alle produktene er godkjent av norske myndigheter. Det eneste jeg har lest om saken på nett hvor noen tabletter ble stoppet, er at myndighetene kom med en offentlig unnskyldning til Herbalife-norge da de hadde stoppet disse tablettene uten å forske på det. Da de forsket på det ble tablettene godkjent med det samme igjen. LES hele saken først da...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #14 Skrevet 24. mars 2009 Ja det er det jeg mener også. De maler det så utrolig flott og dytter det på grensa til det ekstreme synes jeg.Ikke alle men noen. Greit og slanke seg med shake og noe urter men de prakker det på barn og det synes jeg blir drøyt,fordi det skal være så utrolig bra og næringsfullt. De får holde seg til voksne.
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #15 Skrevet 24. mars 2009 OG NÅ BLE JEG JÆVLIG PROVOSERT! Prakker faen ikke dette på barna mine! De ser ikke at jeg drikker det engang, da jeg skjermer dem fra alt som har med slanking å gjøre!!
† I Jesu Navn † Skrevet 24. mars 2009 #16 Skrevet 24. mars 2009 Kanskje du kan skjerme oss litt også, Lille Krølle?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #17 Skrevet 24. mars 2009 Jeg begriper ikke hvorfor vi som bruker dette kan få ha trådene i fred? Hvorfor bry seg med noe dere ikke liker engang? Tåpelige kjærringræver som er sjalu fordi vi går ned i vekt! Er så møkkalei kjærringer som ikke kan støtte andre når de gjøre noe med livet sitt, når de går ned i vekt! Hva feiler det dere???
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #18 Skrevet 24. mars 2009 Om det passer deg å leve slik for resten av livet må du da gjerne gjøre det, men du trenger ikke legge ut en masse innleg steder de ikke har noe å gjøre. Inne på GR lever vi etter andre prinsipper og passer de ikke deg trenger du ikke være der.
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #19 Skrevet 24. mars 2009 ~`~`~Det var ikke jeg som startet denne tråden!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #20 Skrevet 24. mars 2009 Nå var det ikke trådere deres her inne vi diskuterte, men at hun begyner å dra dette inn på Grete Roede forumet ett sted det ikke har noe å være. Lag dere ett eget forum og ikke andre sine.
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #21 Skrevet 24. mars 2009 IGJEN: Jeg finner dette meget rart: jeg er på grete roedes slankeside. Der inne er det haugevis med damer og menn som vil ned i vekt med en sunn livsstilsendring. Jeg er en av dem som slet med søthunger selvom jeg begynte å spise sunt. Ingenting hjalp, hverken krom eller frukt. Jeg hørte om konseptet rett før jul og det sto at det ville fjerne søthungeret, noe det gjorde til di grader. Ikke bare gikk jeg ned i vekt, men jeg hadde ikke/har ikke lyst på snop mer:) OG jeg kunne spise 4 vanlig måltider daglig. Dvs at dette ikke var en diett, men en livsstilsendringfor meg:) På grete Roede var det mange innlegg om søthunger og folk som sliter for å klare å gå ned. Jeg skrev derfor om MIN erfaring med MITT vekttap slik som 100-vis der inne. Ble beskyldt for å være selger og det som værre er! Det sier faktisk mer om dere damer enn om meg! Unnskyld meg, men hvor mistenksomme er dere i livet ellers som tror at så fort noen skryter av et produkt, så er de selgere? På Grete Roede er det mange som bruker Herbalife. Jeg har vært på kurs selv og vi ble anbefalt Herbalife til frokost faktisk.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #22 Skrevet 24. mars 2009 Har ikke sagt at DU prakker det på barna dine.Eller at du er et dårlig forbilde for barna dine ved og drikke shake. Det jeg sier er at herbalife gjerne vil at alle skal bruke shake til og med barn. Jeg har vært på seminarer og der ga mange foreldre barna sine shake i stedet for brød til vanlig fordi det var så mye mere næringsrikt. Les før du blir provosert. Og hadde disse folka holdt det litt mindre ekstremt hadde det heller ikke storma så veldig heller. Dessuten er ikke den tråden rappa heller. Dere glade herbalifere som har gått inn selv:D
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #23 Skrevet 24. mars 2009 Vi hadde en egen tråd her vi, men da kom dere sjalue kjærringer og ødela den også! Hadde ikke dere lagd innlegg etter innlegg, ville ikke dette ha vært så mye på forumet!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #24 Skrevet 24. mars 2009 Slutt å reklamer så jævlig.Lyser igjennom at du også selger disse produktene.Man kan fint klare å slanke seg uten disse pillene,shakene u name It! Det kalles selvbeherskelse. Koster deg ikke en krone. Ha litt rygggrad og vilje så klarer man å gå ned i vekt uten dette. Hilsen en som har slanka av seg alt overflødig uten slikt tull!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #25 Skrevet 24. mars 2009 Siterer: "Nå var det ikke trådere deres her inne vi diskuterte, men at hun begyner å dra dette inn på Grete Roede forumet ett sted det ikke har noe å være. Lag dere ett eget forum og ikke andre sine. Anonym " Så ikke dra grete roede inn på dib ang frokostkonseptet da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå